Pannamera mi vzhledově moc nesedí ale tohle auto má fakt šmrnc :-)
Tak už i Porsche se dalo na výrobu kombíků f dýzlu na hlínách. Kdo by to byl čekal, že... Ale ta příprava byla postupná. Nejdříve byl šok, že se bude vyrábět SUV Cayenne. Pak šok, že to SUV bude mít dýzl. Další šok, že bude i čtyřdveřový sedan. Potom šok, že i v tom sedanu bude dýzl. A nakonec šok, že bude i kombi v dýzlu. Teď už zbývá jenom nějakému investigativnímu novináři odhalit, že Panamera je vlastně jenom Superb s jinou karosérií za pětinásobnou cenu. Schválně by mě zajímalo, kdo si vybaví model 911, když se řekne Porsche? Většina lidí si už dnes představí Cayenne f dýzlu na hlínách jako symbol Porsche. Nakonec to koupí Číňani...
Mne se s Porsche vybavi prave nejprve 911, pak Carrera a pak Panamera ;-)Automobilky nejsou charita a pokud vznikl umely tlak a poptavka po naftovych motorech, tak je zacaly delat/dodavat, prestoze je jejich vyvoj drahy.
Ja naopak souhlasim. 90% Porsche Co Potkas jsou Cayenny, Macany a Panamery, uz dnesni deti nevnimaji Porsche Jako automob. Vyrabejici sportaky. ProToze teticka ma Macan a Strejda Panameru. Takze az prijde nekdo ze si koupil Porsche, Prvni otazka zni, a je Ten Cayenne v dieselu nebo benzinu?
Je jina doba. Pokud by jsme byli porad na zacatku, tak zustaneme u traktoru. Kazdy vnima u Porsche 911 jako ikonicky auto, ano je to tak. Ale pro Porsche samotny jsou podstatnejsi dva modely. Boxster - zachrana pred bankrotem a dale Cayenne - neskutecny prijem, diky tomuto modelu je Porsche momentalne tam kde je - tzn. muze si dovolit financovat vyvoj napr. 918 a jinych veci.Zkracene rika se tomu evoluce - kdo se neprizpusobi, tak konci!
Dela to co lide chtějí. Takze ferrari, mclaren, Lamborghini, aston. Ti vyrábějí co lide nechtějí. Aha. Nevim pro koho je 911 ikonicke auto v dnesni době, zeptej se malych deti. Cayenne bude odpověd 7/10.
-U Astonu myslis Rapide? Cygnet? Lagondu? pokracuj.-mclaren bude rozsirovat nabidku, planuji minimalne 5 modelu ...-Lamborghini tez planuje SUV, nicmene v ramci VW je pod Audi a ma jinou pozici nez PorscheFerrari naopak drzi vyrobu kvuli exkluzivite, tam asi tezko budou modely navic- proti jejich strategii. Tam je masovka Maserati a ty suv uz maji v prodeji.Tak pokracuj
Jenže to co píšeš vůbec nic nevypovídá o značce Porsche, ale o měnících se preferencích zákazníků a lidí obecně. Dnes už si malí kluci nelepí na stěnu ikonické sporťáky, ale klidně ty SUV a dospělí, kteří mají škváru jí ve většině případů utratí za Cayenne daleko spíše než za Cayman, byť je to levnější auto. Porsche prostě vyrábí a prodává to, co chtějí lidé, konec konců to je odjakživa smyslem podnikání, snažit se předělat preference lidí znamená vždy dříve nebo později v podnikání neuspět a krachnout (nakonec Porsche tomu nebylo daleko). Na druhou stranu pořád platí, že pro menšinu, která se na sporťáky orientuje, je Porsche stále ikonickou značkou, která i v dnešní době nabízí vrcholné pecky jaké si tato skupina může přát. Nakonec neskutečné prodeje (na poměry sportovních aut, nikoliv v porovnání s SUV) řady 911 ale i 718 o tom jenom svědčí.
Hloupe kecy nic vic.
Dnes uz nie je tazke sa trafit do buduceho modelu.Predok bude rovnaky ako u novej Panamery a zacna cast,tam tiez vela moznosti carovat s designom nie je.Urcite dostane tie iste zadne svetla ako Panamera.Ale ako celok vvyzera dobre.Uspech podla mna zaruceni.
Pekne. Za mna +++
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.