Porsche Panamera pro dlouhány narostlo o 15 centimetrů

Nový vůz pro ty vlastníky sportovních limuzín, kteří raději usedají na zadní sedačky než za volant, bude k dispozici se čtyřmi verzemi motorů.
Porsche Panamera pro dlouhány narostlo o 15 centimetrů

Bez jediného milimetru už přesně 5,2 metru měří nová verze sportovní limuzíny Porsche Panamera.

Prodloužená verze se označuje Executive. Díky prodlouženému rozvoru o patnáct centimetrů získají lidé na zadních sedadlech doslova královský prostor.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Všechny čtyři nabízené motorizace se budou pojit s pohonem všech kol. Základní verze Panamera 4 dostane pod kapotu třílitrový přeplňovaný šestiválec s maximálním výkonem 330 koní, Panamera Executive 4S pak posílí díky druhému turbodmychadlu až na 440 koní.

Vrcholnou verzi Panamera Turbo pohání osmiválec s výkonem 550 koňských sil. Poslední variantou je hybrid.

Nová generace Porsche Panamera je nejrychlejší luxusní sedan na světě

Nová generace Porsche Panamera je nejrychlejší luxusní sedan na světě

Verze Turbo a 4S mají k dispozici systém natáčení zadní nápravy.

Výbava verze Executive je oproti základní pamameře obohacena. Například se jedná o panoramatickou střechu, vyhřívané sedačky vpředu i vzadu a také adaptivní podvozek se vzduchovým odpružením.

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

dnes | Vladimír Kadera | 50 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků