Porsche Panamera pro dlouhány narostlo o 15 centimetrů

Nový vůz pro ty vlastníky sportovních limuzín, kteří raději usedají na zadní sedačky než za volant, bude k dispozici se čtyřmi verzemi motorů.
Porsche Panamera pro dlouhány narostlo o 15 centimetrů

Bez jediného milimetru už přesně 5,2 metru měří nová verze sportovní limuzíny Porsche Panamera.

Prodloužená verze se označuje Executive. Díky prodlouženému rozvoru o patnáct centimetrů získají lidé na zadních sedadlech doslova královský prostor.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Všechny čtyři nabízené motorizace se budou pojit s pohonem všech kol. Základní verze Panamera 4 dostane pod kapotu třílitrový přeplňovaný šestiválec s maximálním výkonem 330 koní, Panamera Executive 4S pak posílí díky druhému turbodmychadlu až na 440 koní.

Vrcholnou verzi Panamera Turbo pohání osmiválec s výkonem 550 koňských sil. Poslední variantou je hybrid.

Nová generace Porsche Panamera je nejrychlejší luxusní sedan na světě

Nová generace Porsche Panamera je nejrychlejší luxusní sedan na světě

Verze Turbo a 4S mají k dispozici systém natáčení zadní nápravy.

Výbava verze Executive je oproti základní pamameře obohacena. Například se jedná o panoramatickou střechu, vyhřívané sedačky vpředu i vzadu a také adaptivní podvozek se vzduchovým odpružením.

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků