Porsche Panamera pro dlouhány narostlo o 15 centimetrů

Nový vůz pro ty vlastníky sportovních limuzín, kteří raději usedají na zadní sedačky než za volant, bude k dispozici se čtyřmi verzemi motorů.
Porsche Panamera pro dlouhány narostlo o 15 centimetrů

Bez jediného milimetru už přesně 5,2 metru měří nová verze sportovní limuzíny Porsche Panamera.

Prodloužená verze se označuje Executive. Díky prodlouženému rozvoru o patnáct centimetrů získají lidé na zadních sedadlech doslova královský prostor.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Všechny čtyři nabízené motorizace se budou pojit s pohonem všech kol. Základní verze Panamera 4 dostane pod kapotu třílitrový přeplňovaný šestiválec s maximálním výkonem 330 koní, Panamera Executive 4S pak posílí díky druhému turbodmychadlu až na 440 koní.

Vrcholnou verzi Panamera Turbo pohání osmiválec s výkonem 550 koňských sil. Poslední variantou je hybrid.

Nová generace Porsche Panamera je nejrychlejší luxusní sedan na světě

Nová generace Porsche Panamera je nejrychlejší luxusní sedan na světě

Verze Turbo a 4S mají k dispozici systém natáčení zadní nápravy.

Výbava verze Executive je oproti základní pamameře obohacena. Například se jedná o panoramatickou střechu, vyhřívané sedačky vpředu i vzadu a také adaptivní podvozek se vzduchovým odpružením.

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 49 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků