Porsche Panamera pro dlouhány narostlo o 15 centimetrů

Nový vůz pro ty vlastníky sportovních limuzín, kteří raději usedají na zadní sedačky než za volant, bude k dispozici se čtyřmi verzemi motorů.
Porsche Panamera pro dlouhány narostlo o 15 centimetrů

Bez jediného milimetru už přesně 5,2 metru měří nová verze sportovní limuzíny Porsche Panamera.

Prodloužená verze se označuje Executive. Díky prodlouženému rozvoru o patnáct centimetrů získají lidé na zadních sedadlech doslova královský prostor.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Všechny čtyři nabízené motorizace se budou pojit s pohonem všech kol. Základní verze Panamera 4 dostane pod kapotu třílitrový přeplňovaný šestiválec s maximálním výkonem 330 koní, Panamera Executive 4S pak posílí díky druhému turbodmychadlu až na 440 koní.

Vrcholnou verzi Panamera Turbo pohání osmiválec s výkonem 550 koňských sil. Poslední variantou je hybrid.

Nová generace Porsche Panamera je nejrychlejší luxusní sedan na světě

Nová generace Porsche Panamera je nejrychlejší luxusní sedan na světě

Verze Turbo a 4S mají k dispozici systém natáčení zadní nápravy.

Výbava verze Executive je oproti základní pamameře obohacena. Například se jedná o panoramatickou střechu, vyhřívané sedačky vpředu i vzadu a také adaptivní podvozek se vzduchovým odpružením.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků