Porsche Panamera přijde s hořčíkovými dveřmi

Porsche Panamera bude představeno až na jaře roku 2009, ale pozornost poutá již pěkně dlouho. Ostatně není divu, když se jedná o velký sedan s tvary kupé z dílny německého výrobce sportovních (a terénních) vozů.

A protože vývoj trvá dlouho, je třeba zákazníky neustále masírovat zajímavostmi z pod pokličky vývojového oddělení, které se postarají o to, aby měl vůz neustále patřičnou publicitu.

Když si odmyslíme již vše známé, tedy uspořádání s motorem vpředu a náhonem na zadní, případně všechna kola, nasazení osmiválce s různým výkonovým odstupňováním, zaujme určitě jedna technická novinka.

Tou je informace, že Panamera bude využívat maximum ultralehkých materiálů. Hliník je poměrně častý, ovšem použití dveří ze slitiny hořčíku zde ještě nebylo. Proti hliníkovému řešení zde bude úspora nemalých 40 kilogramů, což je jistě pozitivní. Fakt, že tento materiál dveře výrazně prodraží je již informace okrajová, protože v celkové ceně se pár tisíc euro ztratí.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků