Porsche Panamera po dopingu od Sportecu

Ze Švýcarska přichází poněkud posílené provedení „cesťáku“ Porsche Panamera. Nabídne až téměř 600 koní výkonu.
Porsche Panamera po dopingu od Sportecu

Asi najdeme jen málo těch, kteří by měli výhrady k výkonovým parametrům luxusně sportovního hatchbacku značky Porsche, pokud však nědo z nich zatouží po něčem krapátko silnějším, může sáhnout po ladičské sadě od švýcarské společnosti Sportec. Za jejím vznikem však stojí firma APS, která výrobky Sportecu dováží do Velké Británie.

Pro zájemce je připravena dvojice posilovacích programů. Začněme sadou označenou Stage One, která disponuje přeprogramovanou řídicí jednotkou s ohledem na změněné mapy pro zapalování a tlaky v plnicí soustavě, jež navýšily základní výkon osmiválce Panamery Turbo z 500 koní (368 kW) a točivého momentu 700 Nm na 568 koní (418 kW) při 6 150 ot./min. a 790 Nm při 3 340 ot./min. Po této posilovací kúře Panamera Turbo zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,9 s, což je o 0,3 s kratší doba než ve standardu, a dosáhne rychlosti 315 km/h. Sportec Stage One vás přijde na 2 900 liber.

Pokud vám to není dost, můžete si připlatit 7 990 liber za verzi Stage Two. K přeprogramované řídicí jednotce přidává nový výfukový systém s koncovkami o průměru 90 mm a dvojicí „akustických klapek“, jež řidiči umožňují na dálku měnit zvukový projev motoru. V tomto případě se může majitel těšit na výkon 583 koní (429 kW) při 5 800 ot./min. a točivý moment vrcholící hodnotou 820 Nm, jež je dostupná v romezí od 3 000 do 4 250 ot./min.To přináší zlepšení hodnoty pro zrychlení z kldu na 100 km/h jen o 0,1 s, zatímco elektronicky omezená nejvyšší rychlost zůstává na hodnotě 315 km/h.

Společnost Sportec pro Panameru nabízí také sadu specifických litých kol s průměrem 22 palců a vylepšení závěsů kol a brzd, jakož i drobné doplňky pro povrch karoserie i její interiér.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Panamera od Sportecu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků