Porsche Panamera od 9ff: další tuning stuttgartské novinky

Panamera od Porsche nestihla po svém odhalení ještě ani pořádně „vychladnout“ a už se stala terčem hned dvou ladičských firem. Tou první, která nám své rendery již ukázala, byla Gemballa, jenž čtyřdveřovému sporťáku propůjčila jméno Mistrale. Ale na Panameru si už delší dobu brousí zuby i firma 9ff, která první skici upraveného modelu zveřejnila ještě před jeho samotným odhalením.

Kromě viditelných zevnějších a vnitřních úprav se v 9ff pouští i do techniky a výkonnostní vylepšení nabídne hned ve třech variantách. Pod označením PT-55 se bude ukrývat elektronický kit zvyšující výkon přeplňovaného osmiválce z 500 na 550 koní, dalším v nabídce bude PT-60, jenž motoru dodá dalších 50 koní a absolutním vrcholem bude PT-65, jenž z daného motoru udělá 650 koňovou bestii s novými turbodmychadly a četnými modifikacemi. Kromě toho se dočkáme i lepšího pružení a sportovních brzd, standardem budou i celkem nekonvenčně působící 22-ti palcová litá kola.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
9ff Porsche Panamera
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků