, tak mi z toho vychází to, že Panamera se prodává na úkor 911 a Cayennu a konkurenční automobilky víceméně neohrozila.Jinak blahopřeji redakci za matoucí nadpis.Porsche 911 palec nahoru, Panamera palec dolů.
Jaké jsou čísla konkurenčních automobilek/modelů?
U Q4 bych tipl min. 2x vyšší (cca 3500 ks)... Při troše snahy by se to dalo dohledat...
Já to nikde nenašel. Jen data z roku 2007 a tam to oscilovalo na hranici 2000 Ks. Roční produkce celé továrny je nějakých 10 tis. vozů.
Vážení ,také jsem z ní nebyl až tak na větvi,ale když jsem ji viděl ve skutečnosti nebyla jiná alternativa.Chápu,že pro mnoho lidí je tato debata trochu vzdálená z reality.Věřte,že po 20ti letech podnikání ve své malé firmičce a lásce k autům jsem nenašel jinou alternativu.Vlastně byla ještě volba na Mercedes CL 63 AMG,ale zvítězila čtyřkolka.Nechci tady machrovat,jsem toho na hony vzdálen už jen ,že se mi pomalu blíží důchodový věk,ale mám ty autíčka tak rád a pokaždé se těším za volant.Měl jsem několik 911,ale tohle je něco jiného,komfort a přitom zvuk Porsche,řízení,brzdy,podvozek,to se mi prostě líbí jako u 911 akorát je cítit ta velikost..Srovnávat to však nejde.Aston se mi líbí víc samozřejmě,ale kvůli servisu,který je za rohem v SRN není co řešit,jak servis,tak díly jsou za"babku" a to se o Astonu říci nedá.Pokud by vás něco zajímalo ,tak se ptejte,mám teprve 5000km,ale budu se snažit odpovědět.
Zamysli se, Panamera se prodává dobře. Lidi chtějí Porsche pro 4 lidi a tak to kupujou. Sice tu už takové auto dávno je, ale jaksi jít do Masserati nemá skoro nikdo odvahu. Proč, to ví asi každý.
To by me docela zajimalo, v cem si myslis, ze ta Panamera bude lepsi, nez Quattroporte.
Vzhledem k tomu, že v USA se nijak rychle jezdit ani nedá, tak zbývá jen ten interiér a jízdní komfort. A tam je Panamera podstatně lepší.
Interier je veci vkusu, Porsche je v sede na blinkani, stejne jako QP ve dreve. Nicmene GT S ma interier velmi slusny, i kdyz pochopitelne radio bych si v aute teto kategorie predstavoval jinak. A komfort - muzu se zeptat, s jakou verzi obou aut jsi jel? Ja srovnavam Turbo a GT S a tam Panamera lepsi neni, naopak podstatne lepsi podvozek ma GT S.
U Porsche je navíc podstatně větší pravděpodobnost, že bude po 3 letech ještě pojízdné a interiér se nebude rozpadat před očima...
:-D Doporucuji procist clanky o tomto aute. Novinarske Turbo se sypalo zhruba na urovni nove S120 a to si nedelam srandu. U kary s cenou zhruba 4.4 mega, ktera je vedle Maserati tou "nemeckou kvalitou" to byl docela oci otevirajici vysledek. Mimochodem, momentalne ji Porsche prodava, muzes ten kvalitni kousek ziskat s uzasnou slevou:-DB-]
...ětšina amerických zákazníků si u Porsche koupila něco, co skutečné Porsche připomíná leda z rychlíku... A to čo je za blbosť ? Ak by Porsche vyrábalo autá podľa potrieb zhýčkaných a mlsných novinárov tak by už dávno skrachovalo. Taká je realita. Tak si strčte tie vaše narcistické narážky na modeli Porsche za klobúk.
Tak to je. Ve fabrice čeká několik tisíc otroků a ti potřebují každou výplatu ranec peněz. A ze zastaralé 911, protože řekněme si na rovinu porsche stojí jen na jednom modelu a nic jiného za celou svou neslavnou ponacistickou historii nevymyslelo, už žádné prachy nevydojí. Potřebuje další zákazníky. Pokud někomu stojí 911 v garáži, tak si nekoupí ještě jednu, ale koupí budˇsuvko nebo panameru.
ten kdo má porsche v garáži tak hned jak se objeví nová verze 911 tak si hned pořídí protože nemůže přeci mít jiné zadní a přední světla musí mít ty které jsou přece ty nejnovějšíps interiér toho čtyřdveřového coupe od Porsche se mi fakt libí ečxteriér je už jiná věc
Exotů. kteří si nakoupí několik 911 a dělají si doma muzeum porsche 911 moc není. Ale lidí co koupili jako první 911, pak si koupili jejich suvko a dneska panameru těch bude v usa podstatně víc. Mají od porsche v garáži kompletní sestavu. To má logiku.
kazda tradice mela zacatek, od ktereho se zacala tvorit a jen hlupak neni schopen zacit vytvaret nove tradice, obzvlaste v bussinesu. cemu tyto modely vadi, ze uplynulych 60 let automobilka vyrabela jine typy vozidel?koukneme se do roku 2070, v te dobe bude Jiri Duchon junior psat na AR a bude tvrdit, jak tradicnimi vozy Porsche jsou kupe, sedany a SUV a neprijde mu to divne. Do toho Porsche oznamuje, ze zahaji vyrobu kombi. Jiri Duchon junior zacne psat o tom, jak to uz neni porsche, ze porsche jsou prece kupe, sedany a SUV.Kouneme se do roku 2130 v te dobe Jiri Duchon double junior pise na AR a bude tvrdit, jak tradicnimi vozy Porsche jsou kupe, sedany, SUV a kombi. Do toho Porsche oznami, ze zahajuje vyrobu motocyklu. Jiri Duchon double junior zacne psat o tom, jak to uz neni porsche, ze porsche jsou prece kupe, sedany, SUV a kombi...a takto muzeme pokracovat dal. Kdyby kazdy hlupe lpel na tradicich, musi dnes vse fungovat v lepsim pripade na paru, mobil by mel nekonecne dlouhy kabel, zili bychom v otrokarstvi apod. proste vse sse vyviji a ten vyvoj je treba brat a smirit se s nim.Protoze pokud nekdo lpi na historii a tradicich, pak by melo mit Porsche prece motor od VW, ktery mdisponoval prvni ryze Porsche model ;)Takze chce to zmenit pozu, ktere je dnes smesna. Zkusit se zamyslet jak vznikaji tradice a ze mnoho z toho, co dnes mnozi pokaldaji za klasiku a tradici v dobe vzniku bylo pokladano za neco hrozneho, netradicniho a spatneho. A taky nezapominejme na to, ze automobilky musi vydelavat. A jak vidno s tradici to proste nejde.
Souhlas, naprosty...
Nic to ovsem nemeni na faktu, ze Panamera je oskliva "Tlusta Berta"B-]
Jo ma obtloustlu prdel, ale z novodobych 4dv coupe bych si kupil prave ji... realne sa zamylsete nad tym ze na ni mate a predstavte si ktere auto splna kriteria nejvic.. design neni vsecko..
To je fakt. Takovy Aston Martin Rapide na me pusobi mnohem lip v dane tride, ne jako napuchly dvoudver. model.
Ba ne, Panamera mě oslovuje.Jen by to chtělo trochu víc peněz a velkou garáž
Ani Volvo již není krabice, BMW řady M jsou spíše luxusní než sportovní auta, vše se mění, kdo spí nepřežije.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.