Porsche Panamera GTS: posílená a dozdobená 4S

Značka Porsche se na autosalonu v Los Angeles blýskla novou verzí svého sedanu Panamera. Usazena bude mezi varianty 4S a Turbo.
Seznam kapitol
  1. Porsche Panamera GTS
  2. Fotogalerie

Novinka vychází z provedení Porsche Panamera 4S s pohonem všech kol, má ale posílený motor, vylepšený podvozek a řadu doplňků na karoserii i v jejích útrobách. O pohon se stará v detailech vylepšený, atmosféricky plněný vidlicový osmiválec s objemem 4,8 l převzatý z verzí S/4S, jeho výkon byl ale navýšen na 430 koní (316 kW) při 6 700 ot./min. a točivý moment narostl na 520 Nm, což je o 30 koní, resp. 20 Nm více.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche Panamera GTS se zařadí mezi modely S/4S a Turbo
Test: Porsche Panamera Diesel - a je to tady…

Test: Porsche Panamera Diesel - a je to tady…

Pro další zlepšení jízdních vlastností, výkonů a komfortu přibylo upravené pneumatické pérování snižující o 10 mm světlou výšku a jeho aktivní řízení Porsche Active Suspension Management (PASM). Panamera GTS stojí na devatenáctipalcových litých ráfcích obouvajících pneumatiky o rozměru 255/45 vpředu a 285/40 vzadu, pod zadními koly jsou pro rozšíření rozchodu půlcentimetrové podložky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Interiér je čalouněn kombinací kůže a Alcantary v pěti barevných kombinacích, Alcantaru najdeme také na dveřních obkladech, věnci volantu a střeše. Na výběr je ze dvou barev (Carmine Red a GT Silver) kontrastního stehování sedadel, koberečků, obkladů dveří, palubní desky a středové konzole. 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Porsche Panamera GTS
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 46 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků