Porsche Panamera dostane hybridní techniku z 918 Spyder a 700 koní

Tento týden se světu představila druhá generace sportovního sedanu Porsche Panamera. Pro začátek bude v nabídce jen se třemi různými motorizacemi, základem je zážehový šestiválec 2,9 l, který následují dva osmiválce - naftový a benzínový. Aktuálním vrcholem je provedení Turbo s výkonem 404 kW (550 k) a točivým momentem 770 Nm, které se umí rozjet na 100 km/h už za 3,6 sekundy a dokáže upalovat až 306 km/h.

Nová generace Porsche Panamera je nejrychlejší luxusní sedan na světě

Nová generace Porsche Panamera je nejrychlejší luxusní sedan na světě

Tím to ale neskončí, Porsche má s Panamerou mnohem velkolepější plány. Dorazit by měla hybridní a plug-in hybridní verze, ta se ale zaměří především na líbivou tabulkovou spotřebu. Inženýři však mají v plánu použít hybridní techniku pro svoji nejvýkonnější verzi. Tu si přitom vypůjčí z hypersportu 918 Spyder.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nová generace Panamery by měla vrcholit hybridní verzí s výkonem až 700 koní

Zážehová pohonná jednotka zůstane (na rozdíl od 918) věrná přeplňování, využívat by měla čtyřlitrový osmiválec z verze Turbo. K tomu ovšem přibalí sadu elektromotorů, které se objeví na přední i zadní nápravě. Výsledkem by tak měl být výkon okolo 522 kW (700 koní).

Nové Porsche Panamera se předvádí také na videu a na Nordschleife

Nové Porsche Panamera se předvádí také na videu a na Nordschleife

Jestli je tedy nová Panamera už teď nejrychlejším luxusním sedanem široko daleko, co se stane potom, až přibere techniku jednoho z nejrychlejších aut téhle planety? Došlápne si se čtyřmi sedadly a velkým kufrem i na ryzí supersporty? Nechme se překvapit.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 980 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 780 000 Kč
Porsche Cayenne 4,8
Rok výroby: 2012
Stav: 97 358 km
Cena: 1 350 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 390 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 476 km
Cena: 280 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků