Porsche Panamera Diesel posílí na kulatých 300 koní

21 komentářů

Jozef Kostelansky
2. září • 23:41

Rozmýšľam, prečo do Panamery nedajú 4,2 litrový diesel z Touaregu. Myslím, že do Cayenne ho už dávajú.
Možno sa v Porsche boja, že by Panamera s týmto motorom bola taká dobrá, že by výrazne klesol predaj benzínových verzií.

faubléé
9. září • 0:35

Jo, taky marně přemejšlím, proč do Panamery nedají diesel z Touaregu, anebo šuplík i z deštníčkem ze Superbu, ten se jim mooc povedl... A což takhle zkusit pár "křidýlek" z Aventadoru, když už má teď Panamera těch 300 koní.. Možná by se poršáků prodalo ještě víc, možná i úplně nejvíc. Ty trubky z Wolfsburgu se neštítí ničeho:-/

dan
3. září • 3:44

Jo. Ale v porsche se toho nebojí. Ten motor prostě nedostanou.

Petr007
2. září • 22:53

Porsche a diesel. No to mi nejde dohromady. :-O
Proč se tak stalo? Je poptávka? Kdo ji vytváří? Rychlí zbohatlící přecházející na Panameru z Octavia TDI přes Superb TDI?
Nebo boháči chtějí šetřit? Stejnej krouťák a výkon jako dieslový motor umí benzín také?
Asi nikdy nepochopím.... .
:-/

dan
3. září • 3:42

Nepochopíš, ale to nevadí. Potřebujeme i zedníky.

JuDr. Dolfi
3. září • 13:43

:-D vle sehnat dneska spolehlivýho zedníka - to je pakárna!!!

jogurt
3. září • 16:13

no jasně, když tam jdou jen ti co nechápou, taxe nediv.

x12345678
2. září • 11:21

Holt i pro Porsche platí hierarchie v rámci koncernu a motory vyhrazené pro Audi prostě nejsou k dispozici o patro níž. Ostatně ze stejného důvodu nebyla, není a ještě dlouho nebude Panamera Diesel 4 ani Panamera Diesel S 4.

faubléé
2. září • 20:49

To je dost podivná hierarchie, aby Porsche bylo něco míň než Audi.. Ono je dost podivný i to, že stejnej motůrek cpou do audiny i Porsche a to je s ním dokonce pomalejší:-P...starej Ferdinand chudák aby se obracel v hrobě.. On je vůbec podivnej celej ten váš "koncern".. Před třiceti lety by snad žádnýho motoristickýho fandu nenapadlo ani v tom nejčernějším snu to, co dokáže všechno spatlat dohromady ten váš slavnej "koncern"..

jogurt
2. září • 21:09

Tušíš, co je základem, principem a cílem byznysu?

faubléé
9. září • 0:45

To ani nemusím.. Právěže dneska je automobilový průmysl "po germánsku" přesně nalajnovaný byznys, kde se nadšení a úcta k tradicím zcela vytratili..

WW
2. září • 15:44

Diesel v Panamere je nutné zlo, prím hrajú benzíny. Keď chceš porovnávať ropáky pozri sa na Cayenne vs. Q7

x12345678
2. září • 16:41

Cayenne srovnávej s Touaregem, ne s Q7.Diesel je všude nutné zlo. Nejen v Panameře. Ale právě to zlo ovlivňuje prodejní čísla. Podívej se na evropské prodeje A8 4,2TDI vs 4,2. Kromě N a CH je to drtivá převaha dieselu. Pročpak asi?

WW
2. září • 17:11

Q7 a Tuareg majú aktuálne najsilnejšie diesle zhodné t.j slabšie ako Cayenne takže je úplne jedno, ktoré z nich porovnávaš.
Ja som písal, že je diesel nutné zlo v Panamere a prím hrá benzín. A8 je väčšinou auto "pre toho na pravom zadnom sedadle", tam sa hrá na spotrebu...

jogurt
2. září • 20:11

Touareg a Cayenne jsou analogická auta, rozdílná pouze brandem a motorem.
Q7 je jiné auto na obdobném ale prodlouženém základu, navíc na rozdíl o prvních dvou, již generačně obměněných jmenovaných stále v první generaci, těsně tj necelý rok před generační obměnou, která postihne i motory, ty budou proti Cayenne i Touaregu podstatně upgradované, mj. včetně nového ladění V6TDIR, který pro Porsche nebude k dispozici.
Poptávka po Cayenne D a D S je enormní, poptávka po panameře D4 a D4S by byla rovněž, ale je ze strany Audi blokovaná úplně stejně, jako dlouho byla blokovaná verze D S pro Cayenne. Panamera není sportovní kupé ale klasické GT , které by pak bylo kanibalizujícím konkurentem A8, což je pravý důvod (nikoli názor pár středoevropských troubů, kteří na panameru nikdy nevydělají).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WW
2. září • 21:04

Začínaš sa v tom zamotávať, tak klesáš k invektívam. Aké typické. Radšej si doštuduj priebeh "súboja" Porsche vs. VW pri vzájomných prevzatiach. Audi je v tomto príbehu úplne nepodstatné.
Pokiaľ by Porsche zostalo samostatné, žiadny diesel by tam nebol, pretože ho nepotrebuje. Najväčšie trhy (Ázia, Arabi, Amerika) ho totiž nekupujú. Diesel do Porsche pretlačila práve politika VW, aby si ho mohli kúpiť aj šetrní Európania, ale to je pre Porsche marginálny trh...

jogurt
2. září • 21:08

Hluboce se mýlíš. Neexistuje marginální trh. Kdyby existoval, diesely by vůbec neřešili.

WW
2. září • 22:16

Záleží od filozofie danej automobilky. Čo by bolo marginálne pre Porsche, nie je marginálne pre koncern VW, ktorý sa snaží vyťažiť zo všetkého maximum aj za cenu postupného znižovania rozdielov medzi značkami a čím ďalej väčšej unifikácie.
P.S.: Dočkáme sa malého Rollsa s triturbom od BMW?

dan
3. září • 3:38

Kdo ví..... Malého astona už jsme se dočkali, terénniho porsche, čtyřdveřového ferrari dokonce i s kufrem, milionového hjondékombi za třista, čtyřválce v Sku, elektrického rollse taky, nelze vyloučit ani jeho bráchu s vysvačem. Doba boří stará klišé.

jogurt
3. září • 16:15

dostal jsi 4x nesouhlas a to jsi nenapsal nic než svatou pravdu - by mě fakt zajímalo, kdo a proč nesouhlasí s prostým konstatováním faktů....

henkka
2. září • 21:04

Jsem možná jeden ze středoevropských troubů, ale místopřísežně zde prohlašuji, že i kdybych ty prachy na to "GT", který samozřejmě žádným GT není, a už vůbec ne klasickým (natož pak nějaká A8), vydělal, našel bych na trhu přinejmenším tucet daleko zajímavějších vozů, u nichž bych se nemusel stydět za logo na kapotě v souvislosti s tvarem auta vůči historii jeho značky..

Doporučujeme

Články odjinud