Porsche Panamera Diesel: naftová varianta potvrzena

Dnes se již snad nepodivíme ničemu. Vezměme si třeba Porsche, legendárního stavitele sportovních automobilů spoléhajících na schopnosti svých řidičů, jehož v posledních letech prakticky živí dodávky (Cayenne) a podivné liftbacky (Panamera), nutí nám nedokonalé automaty (PDK) a svou budoucnost spatřuje v hybridech. Ale může být ještě hůř, drsná doba si totiž žádá drsných řešení.

Matthias Muller, nejvyšší muž Porsche, právě potvrdil, že již během roku 2011 představí Panameru osazenou vznětovým motorem. Vodítkem pro toto rozhodnutí je nejspíš obchodní úspěch Cayennu Diesel. Ačkoli zatím neznáme detaily, bude Panamera podle všeho osazena obligátním „třílitrem“ s výkonem 240 koní (176 kW) jenž bude zřejmě kombinován s osmistupňovou automatickou převodovkou. Jen tak na okraj, Muller se rovněž nechal slyšet, že si automobilka Porsche nechala patentovat jméno Cajan, jež zřejmě padne nejlevnějšímu modelu Porsche, na jehož přípravě Porsche nyní horečně pracuje.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Jako by nestačilo, že sama Panamera je na Porsche modelem značně pochybným. Nyní bude k dispozici i s naftovým motorem...
Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

dnes | Radek Pecák | 7 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 28 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků