Porsche Panamera Cabrio: unikly další informace o čtyřdvéřovém kabrioletu

Po úniku z minulého týdne se do éteru dostaly další nákresy, jež naznačují, jak by mohly vypadat nové karosářské verze modelové řady Panamera. I tentokrát za tímto únikem stojí patentový úřad, v tomto případě ten americký, a objevili jej redaktoři magazínu Autocar. Tyto skici ukazují čtyřdvéřový kabriolet, jenž zřejmě dostane dlouhou skládací střechu s třídílnou, podélně členěnou střechovicí v horní části. Z některých pohledů se zdá, že středová lišta bude pevná.

Po překonání oddělených podvozkových rámů a jejich náhradě samonosnými karosériemi se zdálo, že kdysi populární otevřené čtyřdvéřové karosérie patří definitivně minulosti, s vývojem nových konstrukcí využívajících vysokopevnostních ocelí to však vypadá, že se můžeme dočkat jejich renesance. O jisté dotaženosti projektu Porsche svědčí i patrná výztužná příčka za předními sedadly, kterou na počátku dvacátého století disponovaly karosérie označované jako „dvojitý phaeton“. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Panamera Cabrio opravdu bude
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků