Porsche Panamera Cabrio je realitou, zůstanou ji čtyři dveře (první snímky)

Z patentního úřadu unikly další náčrty a „laboratorní fotografie”, které jsou ale tentokrát ještě zajímavější než jindy. Potvrzují totiž, že velký kabriolet Porsche na bázi modelu Panamera se bude skutečně vyrábět. Máme navíc vůbec poprvé možnost vidět Panameru bez střechy a to ke všemu se stejným počtem dveří (!), jako u běžné verze. Je tedy úplně jasné, že v Stuttgartu chystají něco přelomového a nové a čtyřdveřový kabriolet bude jistě lapačem bohatých zákazníků, kteří budou chtít něco extra. Tím navrhovaná koncepce rozhodně je.

V současnosti jen stěží můžeme zmínit něco více, aniž abychom sklouzli do roviny pouhých dohadů a spekulací. Zmínka nepadla o navrhovaném systému či materiálu střechy, taktéž zatím nevíme, kdy se tato karosářská verze Panamery objeví v nabídce automobilky. Netradiční nápady a řešení ovšem v tomto segmentu „letí“, takže na úspěch se automobilka může jistě spolehnout...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Panamera Cabrio - jak bude držet pohromadě se čtveřicí dveří je zatím otázkou
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 21 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky