Porsche organizuje hromadnou opravu svých modelů v USA

Ačkoli je Porsche považováno za poměrně spolehlivý vůz, čas od času má také své problémy. Nyní jeden objevili v Americe.

Zdá se totiž, že německý výrobce má problémy s motory u některých starších Panamer a Cayennů. Podle Správy Národní Bezpečnosti Silničního Provozu mají některé z těchto modelů vadné regulátory vačkových hřídelí. Ty se mohou uvolňovat do motoru a způsobit jeho zastavení.

Porsche zbrojí na Toyotu. Ta ale bude v Le Mans hrát přesilovku

Porsche zbrojí na Toyotu. Ta ale bude v Le Mans hrát přesilovku

A protože majitelé těchto vozů zřejmě neocení vadný motor ve svých Porsche, rozhodla se automobilka oslovit vlastníka a pozvat je na výměnu. Mělo by jich být přibližně 17 986. Jedná se i o Panamery 4S, 4, S a Turbo z modelových řad roku 2010-12 a některé Cayenne S a Turbo z roku 2011.

Protože se ale jedná pouze o výměnu šroubů, které regulátory upevňují, nemělo by se jednat o složitý proces.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků