Porsche opět ocenilo absolventy ČVUT

Společnost Porsche ve spolupráci s ČVUT Praha již počtvrté v řadě udělila cenu „Porsche Engineering Award“. Stejně jako každý rok tak i letos vyznamenala tři nejlepší diplomové práce absolventů strojní a elektrotechnické fakulty ČVUT Praha. Vítěznou příčku letos obsadila práce zaměřená na snižování spotřeby paliva naftových motorů. První cenu si tak odnesl Martin Horáček, který zkoumal téma dvoustupňového přeplňování při zohlednění množství emisí CO2 a spotřeby pro naftové motory. Dalšími oceněnými jsou Miroslav Macháček a Ondřej Sychrovský.

Všechny soutěžní práce hodnotila porota, skládající se ze zástupců společnosti Porsche a ČVUT Praha. Hlavními kritérii pro hodnocení byly přínos inovativních myšlenek a řešení, úroveň řešení, aplikovatelnost a využitelnost práce pro automobilový průmysl.

Všichni tři ocenění obdrželi peněžitou prémii. Vítěz navíc získal nabídku promočního místa u společnosti Porsche Engineering Services s.r.o. v Praze. Cena „Porsche Engineering Award“ je udělována od roku 2006.

Klepněte pro větší obrázek
Snižování spotřeby u dieselových motorů dnes u Porsche konečně ocení...
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků