Porsche odtajní třetí generaci modelu Cayenne 29. srpna

Výrobce sportovních vozů ze Stuttgartu, kterého ale nyní živí hlavně SUV, uvede ještě na trh třetí generaci modelu cayenne.
Porsche odtajní třetí generaci modelu Cayenne 29. srpna

Naživo budeme sice moci spatřit třetí vydání modelu Porsche Cayenne až na stánku automobilky během autosalonu ve Frankfurtu, nicméně už 29. srpna dojde k odtajnění podoby vozu.

Zatím Porsche pouze vydalo tiskovou zprávu, v níž informuje, že celý vůz je kompletně nový, včetně pohonné soustavy a podvozku.

Test ojetiny SUV Porsche Cayenne: Díra na peníze? Ano i ne

Test ojetiny SUV Porsche Cayenne: Díra na peníze? Ano i ne

Program testování nového vozu byl zahájen již v roce 2014. Auta prošla také zkouškami na automobilových okruzích. Konkrétně v Německu Porsche kromě proslulé severní smyčky Nürburgringu využívá také Hockeheimring. V Itálii se pak auta zkouší na vysokorychlostní dráže Nardo. Prototypy samozřejmě také zavítaly do dubajských dun, na cesty v americkém Údolí smrti a přežily i mrazy -45 stupňů na Aljašce.

Během životnostních testů některá auta najela ve městech, na dálnicích a venkovských silnicích za několik měsíců i 240 000 kilometrů. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 980 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 780 000 Kč
Porsche Cayenne 4,8
Rok výroby: 2012
Stav: 97 358 km
Cena: 1 350 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 390 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 476 km
Cena: 280 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků
Test: Pět důvodů, proč je teď Opel Insignia favoritem střední třídy

Opel Insignia Grand Sport

Naší recenzí tentokrát prošel Opel Insignia Grand Sport.

5.  9.  2017 | Milan Lažanský | 23 příspěvků