Porsche odstartovalo výrobu dieselového Cayennu

15 komentářů

Tomáš Janovský
31. prosince • 0:35

Kdy konečně lidi pochopí, že benzin je mnohem ekologičtější, než ta smradlavá nafta. Už mě nebaví čichat ty snrady, ale bouhužel nejde jen o smrad, ale hlavně o ty rakovinotvorné látky, co diesely vypouštějí.

petr
31. prosince • 7:25

Smradlavé a neekologické jsou oba, tedy benzín i nafta. Bohužel vývoj technologií se za posledních 100 let nijak zvlášť nepohnul kupředu, pořád jezdíme ve spalovacích motorech a co se výroby elektrické energie týče, tak ji pořád vyrábíme z parních strojů, i ta blbá "moderní" atomová elektrárna vyrábí páru, kterou pohání turbínu :-/

Radek
31. prosince • 9:23

Ale je rozdil, jestli to pohani nafta + cerny dym nebo benzin + par uhlovodiku nebo atom + para, jiste, tomu, kdo sedi za volantem to nevadi, protoze kour jde za nej, a ten za nim at se udusi, to je nam fuk - po nas potopa

Zelí
4. ledna • 12:42

Černý dým je paradoxně to co je na zplodinách hoření nejméně nebezpečné. Viditelné částice jsou rozměrově větší ne 10 mikrónů. Nebezpečné jsou malé částice pod jeden mikron a ty nejsou vidět a ty jdou taky a možná i více z benzínových motorů. Jak se říká co oko nevidí to srdce nebolí. Jen tak pro zajímavost po zavedení bezolovnatých benzínů stoupl ve spalinách obsah látek na bázi benzénu, který je rakovinotvorný, tolik sdělení studií prováděných po zavedení bezolovnatých benzínů.

Smx
30. prosince • 8:27

..že Porsche zatím nikde neuvádí zrychlení ani maximálku - asi se není moc čím chlubit. Tohle auto si na dálnici budou dávat i Fábie.. :-D

petr
30. prosince • 12:19

Fabie na něj mít nebude, na to má mizernou nabídku motorů, ale třeba takový Opel Corsa 1.6Turbo 141kW by mu se zrychlením 0-100 za 7,2s a maximálkou 225 km/h nakopal zadek :-D
A to ta Corsa bude mít papírově o cca 1,4 litru nižší kombinovanou spotřebu :-D

jogurt
30. prosince • 20:42

Problém je v tom, že corsa především nakope zadek řidiči a spolujezdci, těm vzadu i hlavu a kolena. Což v Cayennu rozhodně nehrozí.B-]

BlackII
30. prosince • 9:33

Jak neuvádní? Stačí se podívat na oficiální stránky Porsche - zrychlení z 0-100 trvá 8,3s, maximálka je 214km/h

Smx
30. prosince • 11:02

To jsem zvědavý na nějaký pokud možno nezávislý test.. Hodnotě 8,3s totiž nevěřím ani náhodou - Q7 se stejným motorem má taky papírově kolem 9s, ale realita je bídná.. B-]

JWK
30. prosince • 11:27

cayenne je mnohem lehci nez Q7 navic porsche automat je znacne lepsi nez audi tiptronic... zrychleni realne je... zrychleni 8,5 vteriny na takoveto auto si myslim ze je tak akorat...

Smx
30. prosince • 12:38

Cayenne je mnohem lehčí? Opravdu? Já bych řekl, že s tím dieselem bude mít ještě o pár kilo víc než Q7.. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
30. prosince • 16:40

A ten automat 6A Aisin je totožný včetně SW, u Porsche nejsou padlí na hlavu, aby měnili něco, co funguje. Q7 je na tom lépe, protože nemá terénní nesmysly, které sdílí porsche s touaregem.

Jig
30. prosince • 9:42

to jsou opravdu hodnoty hodné Porsche :o(

petr
30. prosince • 12:07

V tom máš pravdu ;-)Porsche Cayenne 3.6 V6 213kW Tiptronic, 0-100 za 8,5s a max. 227 km/h
Porsche Cayenne 3.0TDI 176kW Tiptronic-S, 0-100 za 8,3s a max. 217 km/h B-]

mato
30. prosince • 11:00

tvoj nazor Porsche nezaujima pokial nie si nadejny kupec:)))

Doporučujeme

Články odjinud