Po uvedení nové generace  mocného Porsche 911 Turbo S  se německá automobilka drží plánu v rozšiřování nabídky. Na scénu tedy přichází i výchozí 911 Turbo bez dodatku S... | Porsche 911 Turbo Zdroj: Porsche

Po uvedení nové generace mocného Porsche 911 Turbo S se německá automobilka drží plánu v rozšiřování nabídky. Na scénu tedy přichází i výchozí 911 Turbo bez dodatku S... | Porsche 911 Turbo | Zdroj: Porsche

...které samozřejmě přináší o něco nižší výkon. Ve výsledku se ale nové standardní Turbo silou vyrovnává předchozí modernizované generaci vrcholného Turba S (991.2). | Porsche 911 Turbo Zdroj: Porsche

...které samozřejmě přináší o něco nižší výkon. Ve výsledku se ale nové standardní Turbo silou vyrovnává předchozí modernizované generaci vrcholného Turba S (991.2). | Porsche 911 Turbo | Zdroj: Porsche

Vzadu umístěný 3,8litrový twin-turbo plochý šestiválec tedy v základním Turbu produkuje stále slušných 580 koní (427 kW) a točivý moment 750 N.m. | Porsche 911 Turbo Zdroj: Porsche

Vzadu umístěný 3,8litrový twin-turbo plochý šestiválec tedy v základním Turbu produkuje stále slušných 580 koní (427 kW) a točivý moment 750 N.m. | Porsche 911 Turbo | Zdroj: Porsche

Osmistupňová automatická převodovka PDK a pohon všech kol je samozřejmostí. Na stovku se dostane novinka za 2,8 vteřiny a maximálně dosáhne 320 km/h. | Porsche 911 Turbo Zdroj: Porsche

Osmistupňová automatická převodovka PDK a pohon všech kol je samozřejmostí. Na stovku se dostane novinka za 2,8 vteřiny a maximálně dosáhne 320 km/h. | Porsche 911 Turbo | Zdroj: Porsche

Pro srovnání, nové Turbo S pracuje s výkonem 650 koní (478 kW) a točivým momentem 800 N.m, díky čemuž je na 100 km/h o ždibec rychleji za 2,7 vteřiny a maximálně dosáhne o trochu vyšších 330 km/h. | Porsche 911 Turbo Zdroj: Porsche

Pro srovnání, nové Turbo S pracuje s výkonem 650 koní (478 kW) a točivým momentem 800 N.m, díky čemuž je na 100 km/h o ždibec rychleji za 2,7 vteřiny a maximálně dosáhne o trochu vyšších 330 km/h. | Porsche 911 Turbo | Zdroj: Porsche

Na rozdíl od „eska“ pak dostává výchozí Turbo standardně jen ocelové kotouče brzd, ačkoliv karbon-keramická varianta je stále dostupná za příplatek. | Porsche 911 Turbo Zdroj: Porsche

Na rozdíl od „eska“ pak dostává výchozí Turbo standardně jen ocelové kotouče brzd, ačkoliv karbon-keramická varianta je stále dostupná za příplatek. | Porsche 911 Turbo | Zdroj: Porsche

Volitelně se stejně jako u Turba S objevují i balíčky Sports a Lightweight Design a dále třeba hlasitější sportovní výfukový systém nebo nižší sportovní podvozek. | Porsche 911 Turbo Zdroj: Porsche

Volitelně se stejně jako u Turba S objevují i balíčky Sports a Lightweight Design a dále třeba hlasitější sportovní výfukový systém nebo nižší sportovní podvozek. | Porsche 911 Turbo | Zdroj: Porsche

Dále má 911 Turbo standardně 10,9palcový infotainment, sportovní sedačky elektricky nastavitelné ve 14 směrech, balíček Sport Chrono, sportovní GT volant s voličem jízdních režimů či prémiový audiosystém Bose. | Porsche 911 Turbo Zdroj: Porsche

Dále má 911 Turbo standardně 10,9palcový infotainment, sportovní sedačky elektricky nastavitelné ve 14 směrech, balíček Sport Chrono, sportovní GT volant s voličem jízdních režimů či prémiový audiosystém Bose. | Porsche 911 Turbo | Zdroj: Porsche

Prozatím známe cenovky pro německý trh. Porsche 911 Turbo tam bude začínat na částce 180.811 eur (asi 4,8 milionu korun), zatímco otevřený Cabriolet vyjde minimálně na 194.035 eur (asi 5,16 milionu korun). | Porsche 911 Turbo Zdroj: Porsche

Prozatím známe cenovky pro německý trh. Porsche 911 Turbo tam bude začínat na částce 180.811 eur (asi 4,8 milionu korun), zatímco otevřený Cabriolet vyjde minimálně na 194.035 eur (asi 5,16 milionu korun). | Porsche 911 Turbo | Zdroj: Porsche

České cenovky silnějšího Turba S jsme si už  rozebrali dříve . | Porsche 911 Turbo Zdroj: Porsche

České cenovky silnějšího Turba S jsme si už rozebrali dříve. | Porsche 911 Turbo | Zdroj: Porsche

| Porsche 911 Turbo Zdroj: Porsche

| Porsche 911 Turbo | Zdroj: Porsche

| Porsche 911 Turbo Zdroj: Porsche

| Porsche 911 Turbo | Zdroj: Porsche

...které samozřejmě přináší o něco nižší výkon. Ve výsledku se ale nové standardní Turbo silou vyrovnává předchozí modernizované generaci vrcholného Turba S (991.2). | Porsche 911 Turbo Zdroj: Porsche
Vzadu umístěný 3,8litrový twin-turbo plochý šestiválec tedy v základním Turbu produkuje stále slušných 580 koní (427 kW) a točivý moment 750 N.m. | Porsche 911 Turbo Zdroj: Porsche
Osmistupňová automatická převodovka PDK a pohon všech kol je samozřejmostí. Na stovku se dostane novinka za 2,8 vteřiny a maximálně dosáhne 320 km/h. | Porsche 911 Turbo Zdroj: Porsche
Pro srovnání, nové Turbo S pracuje s výkonem 650 koní (478 kW) a točivým momentem 800 N.m, díky čemuž je na 100 km/h o ždibec rychleji za 2,7 vteřiny a maximálně dosáhne o trochu vyšších 330 km/h. | Porsche 911 Turbo Zdroj: Porsche
12
Fotogalerie

Porsche odhalilo výchozí 911 Turbo. 580 koní a stovka za 2,8 s asi nikoho neurazí

Slabší a levnější varianta nového Turba přijíždí. Zas tak slabá a levná ale dle předpokladů není.

Po uvedení nové generace mocného Porsche 911 Turbo S se německá automobilka drží plánu v rozšiřování nabídky. Na scénu tedy přichází i výchozí 911 Turbo bez dodatku S, které samozřejmě přináší o něco nižší výkon. Ve výsledku se ale nové standardní Turbo silou vyrovnává předchozí modernizované generaci vrcholného Turba S (991.2).

Vzadu umístěný 3,8litrový twin-turbo plochý šestiválec tedy v základním Turbu produkuje stále slušných 580 koní (427 kW) a točivý moment 750 N.m. Osmistupňová automatická převodovka PDK a pohon všech kol je samozřejmostí. Na stovku se dostane novinka za 2,8 vteřiny a maximálně dosáhne 320 km/h.

Pro srovnání, nové Turbo S pracuje s výkonem 650 koní (478 kW) a točivým momentem 800 N.m, díky čemuž je na 100 km/h o ždibec rychleji za 2,7 vteřiny a maximálně dosáhne o trochu vyšších 330 km/h.

Na rozdíl od „eska“ pak dostává výchozí Turbo standardně jen ocelové kotouče brzd, ačkoliv karbon-keramická varianta je stále dostupná za příplatek. Volitelně se stejně jako u Turba S objevují i balíčky Sports a Lightweight Design a dále třeba hlasitější sportovní výfukový systém nebo nižší sportovní podvozek.

Dále má 911 Turbo standardně 10,9palcový infotainment, sportovní sedačky elektricky nastavitelné ve 14 směrech, balíček Sport Chrono, sportovní GT volant s voličem jízdních režimů či prémiový audiosystém Bose.

Prozatím známe cenovky pro německý trh. Porsche 911 Turbo tam bude začínat na částce 180.811 eur (asi 4,8 milionu korun), zatímco otevřený Cabriolet vyjde minimálně na 194.035 eur (asi 5,16 milionu korun). České cenovky silnějšího Turba S jsme si už rozebrali dříve.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud