Porsche nově: prý je to auto pro každodenní užívání

8 komentářů

Fantomas
5. července • 9:02

Ať si každý jezdí v čem chce. Napište v čem se jezdilo dřív u nás - trabant a nákup, trabant a domácí mazlíčci, trabant a karavan k moři...

jogurt
6. července • 19:19

Jo. Ovšem vrchol perverze byl maluch 126p s polským obytným přívěsem N126 ve stoupání na červenohorské sedlo.

Fantomas
6. července • 20:18

:-)) a dalo se to vyjet?

hank moody
5. července • 8:37

Za uspech muze hlavne serial CALIFORNICATION
lidi kupuji co vidi v televizi a chteji byt taky tak cool ;-)

maxx
5. července • 6:36

v podstate maju pravdu - to je ten rozdiel, ze Porsche mozes denne pouzivat a aj ho pouzivaju a aj zime nie jednu 911 vidim v alpskych lyziarskych strediskach a etcccc... Ta reklama rozhodne klame menej ako ta na Actimel!;-)

Antiautomat
5. července • 8:33

zalezi ake porsche. Cas od casu tuna stava panamera s dochnapanym spojlerom a mam taky pocit ze aj unterboden-om. Naco mi je take auto ktore neprelezie ani cez retarder? Vsetko co ma svetlu vysku menej ako 15cm je u nas nanic a vobec, v poslednom case sa akosi vsetko coraz viac lepi na asfalt, onedlho sa za terenne auto zacne povazovat vsetko co dokaze bez asistencie zeriava zaparkovat na nizkom obrubniku. No ale nevadi, hlavne ze to dokaze vykrutit obluk o 0.01 kmh rychlejsie ako generacia predtym a hned sa mozu plnit stranky reklam blabolmi ake je to uzasne, prakticke a navyse ako to skvele jazdi.

maxx
5. července • 10:44

ja to chapem tak, ze firma ma pravdu, ked v reklame tvrdi, ze ich auta ( 911) su sice velmi dobre sportove vozy ale napriek tomu su denne este pouzivatelne na jazdenie do prace ci zastavit aj na nakup ci cesta na dovolenku. Takze suhlas!!!

karel
5. července • 6:05

Jj, v us... na nasich silnicich tak max cayenne, ostatni by se bud rozpadly nebo by se rozpadly zadele ridicu. kamos ma starsi 911, vsechna cest ze drzi, jen kazdou chvilku dela vyfucky pod motorem, neco na spodku a predni spoiler. Krasne ale v cz nestastne auto...:-/

Doporučujeme

Články odjinud