Porsche nabídne u 911 Turbo S paket odlehčení. Vyhodí vám i zadní sedačky

Ještě širší nabídku variant a personalizace chystá Porsche i pro nejnovější Turbo S. Novinkou bude nejen balíček úprav, který lehce sníží hmotnost vozu.

Oficiální představení už proběhlo, také již známé české cenovky a nyní zaznívají od Porsche informace, že v rámci nejnovějšího 911 Turbo S není novinkám konec. Pokud by totiž někomu přišla vysokorychlostní varianta nové devětsetjedenáctky příliš komfortní (nebo příliš těžká), pro tyto zájemce chystá automobilka nový balíček úprav.

Porsche 911 Turbo S už koupíte i v ČR. Audi R8 je proti němu z levného kraje

Porsche 911 Turbo S už koupíte i v ČR. Audi R8 je proti němu z levného kraje

Takzvaný Lightweight Package bude dostupný výhradně pro vrcholné Turbo S s karoserií kupé. K odškrtnutí asi 30 kg hmotnosti tak dojde například montáží nových odlehčených sedaček vpředu, tenčích oken, zahozením sedaček vzadu a rovněž redukcí zvukové izolace v interiéru.

Součástí balíčku bude i lehčí sportovní výfuk a aktivní PASM sportovní podvozek, tedy položky normálně nabízené v konfigurátoru Turba S. Ostatně balíček odlehčení můžete klidně doplnit i již dostupnou lehčí karbonovou střechou, za kterou, jak už víme, dáte bezmála sto tisíc korun.

Nové Porsche Macan se blíží. Elektrickou verzi mohou zaříznout samotní zákazníci

Nové Porsche Macan se blíží. Elektrickou verzi mohou zaříznout samotní zákazníci

Dalším příplatkem, jenž se objeví v nabídce 911 Turbo S, bude i stylový Sport Package. Tento balíček se zaměří především na styling vozu s řadou černých doplňků na karoserii, novými koly, jiným zadním křídlem, jiným stylem nárazníků a odlišnými svítilnami vzadu. Karbonová střecha zde bude pro kupé součástí balíčku, ačkoliv pro kabriolet bude Sport Package dostupný také.

Cenovky dodatečné výbavy 911 Turbo S zatím Porsche nezveřejnilo, stejně tak zatím nemáme ani oficiální fotografie vozů s těmito balíčky. Dočkat se ale máme zanedlouho.

V galerii standardní Porsche 911 Turbo S.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 125 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků