Porsche možná představí silniční verzi speciálu RS Spyder

Včera jsme u obvykle dobře informovaných zdrojů narazili na zajímavou spekulaci. Podle ní Porsche připravuje silniční provedení svého závodního speciálu RS Spyder, jež by mělo ve výrobním programu značky zalepit mezeru vzniklou po ukončení výroby modelu Carrera GT.

Podobně jako ta závodní, také verze pro běžný provoz by měla disponovat ultralehkou karosérií ze skořepiny z uhlíkových vláken. Výkon osmiválce s objemem 3,4 l by přitom měl poklesnout ze stávajících 503 koní při 10 000 ot./min. na zhruba 400 koní.

Upřímně řečeno, tyto informace znějí zatím dosti pochybně, navíc se z nich nedovídáme nic o podrobnostech pohonného ústrojí či době potenciálního debutu. Ale kdo ví, sériové RS Spyder by to - i po nezbytných úpravách směřujících k použitelnosti v běžném provozu - na silnicích jistě slušelo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche RS Spyder
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 41 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků