Porsche: menší bráška Cayennu se má jmenovat Cajun

Ve Stuttgartu se nijak netají tím, že do výroby připravují nové malé SUV. Tyto novinky již nyní probíhají pod patronací šéfa Volkswagenu Martina Winterkorna, který v nedávném rozhovoru pro magazín Der Spiegel o připravovaném modelu mluvil. Na trhu se má nacházet mírně pod Cayennem a jmenovat se nejspíš bude Cajun. Zatímco Porsche Cayenne vychází z Volkswagenu Touareg, Cajun bude derivátem Audi Q5.

Pokud již sondujete své finanční možnosti, nespěchejte, počkat si totiž budete muset alespoň do roku 2014. Vedení koncernu VW Group si od novinky slibuje spousty čárek za prodané vozy, neboť právě segment kompaktních SUV stále nabývá na objemu. Integrace automobilů Porsche do portfolia Volkswagenu má pomoci ke splnění cíle, podle něhož se VW Group hodlá stát v roce 2018 největším výrobcem automobilů na světě. A samotné Porsche má v té době prodávat 150 000 aut ročně. Inu, uvidíme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekPorsche Cayenne a Panamera dostanou dalšího supersportovního bratříčka... Také už nemůžete dospat?
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků