Porsche Macan v úpravě od společnosti TechArt stojí za pozornost

Není to tak dávno, co jsme vám ukazovali upravené Porsche Macan podle představ společnosti Mansory, dnes tu máme další variaci na stejné téma, o kterou se tentokrát postaral TechArt. Pakliže máte chuť a dostatek peněz, můžete si nechat vylepšit jak design, tak techniku svého Macana.

Mansory dopřálo Porsche Macan Turbo 464 koní. Silnější je i Diesel S

Mansory dopřálo Porsche Macan Turbo 464 koní. Silnější je i Diesel S

Kompletní bodykit zahrnuje nové nárazníky, karbonový přední spoiler, diody denního svícení, vytažené blatníky, prahové nástavce, karbonové kryty zpětných zrcátek, zadní difuzor, sportovní výfuk a hned dva spoilery vzadu. Výsledek si můžete prohlédnout v přiložené fotogalerii.

TechArt ale tím nekončí, můžete si totiž nechat zvednout třeba také výkon motoru. Macan S a Macan Turbo mohou dostat k dobru 37 kW (50 k) a 60, respektive 70 Nm, naftový Macan S Diesel vám lidé od TechArt posílí o 35 kW (42 k) a točivý moment zvednou o 90 Nm. A aby to bylo vše dokonalé, je k dispozici ještě paket vylepšující vzhled motoru.

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Také v interiéru se umí hoši od TechArt vyřádit a také ten najdete v galerii. Za zmínku stojí ještě podvozek. TechArt nabízí jiné nastavení pro vzduchové odpružení, kdy je vůz v základu posazený o centimetr níže, při nakládání ho můžete pustit ještě o dalších pět centimetrů blíže k zemi (v sérii lze snížit vůz o 4 cm) a navíc je zde jedna úroveň (automatická po zaparkování), která sníží Macan ještě o další centimetr.

Takže si dávejte pozor, jestli zrovna neparkujete s nárazníkem nad obrubníkem. To by vás mohlo docela mrzet. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

dnes | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků