Porsche Macan v úpravě od společnosti TechArt stojí za pozornost

Není to tak dávno, co jsme vám ukazovali upravené Porsche Macan podle představ společnosti Mansory, dnes tu máme další variaci na stejné téma, o kterou se tentokrát postaral TechArt. Pakliže máte chuť a dostatek peněz, můžete si nechat vylepšit jak design, tak techniku svého Macana.

Mansory dopřálo Porsche Macan Turbo 464 koní. Silnější je i Diesel S

Mansory dopřálo Porsche Macan Turbo 464 koní. Silnější je i Diesel S

Kompletní bodykit zahrnuje nové nárazníky, karbonový přední spoiler, diody denního svícení, vytažené blatníky, prahové nástavce, karbonové kryty zpětných zrcátek, zadní difuzor, sportovní výfuk a hned dva spoilery vzadu. Výsledek si můžete prohlédnout v přiložené fotogalerii.

TechArt ale tím nekončí, můžete si totiž nechat zvednout třeba také výkon motoru. Macan S a Macan Turbo mohou dostat k dobru 37 kW (50 k) a 60, respektive 70 Nm, naftový Macan S Diesel vám lidé od TechArt posílí o 35 kW (42 k) a točivý moment zvednou o 90 Nm. A aby to bylo vše dokonalé, je k dispozici ještě paket vylepšující vzhled motoru.

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Také v interiéru se umí hoši od TechArt vyřádit a také ten najdete v galerii. Za zmínku stojí ještě podvozek. TechArt nabízí jiné nastavení pro vzduchové odpružení, kdy je vůz v základu posazený o centimetr níže, při nakládání ho můžete pustit ještě o dalších pět centimetrů blíže k zemi (v sérii lze snížit vůz o 4 cm) a navíc je zde jedna úroveň (automatická po zaparkování), která sníží Macan ještě o další centimetr.

Takže si dávejte pozor, jestli zrovna neparkujete s nárazníkem nad obrubníkem. To by vás mohlo docela mrzet. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

dnes | Miro Mihálik
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků