Porsche Macan Turbo Performance Package: 40 koní a 50 Nm navrch

Jestli chcete to nejrychlejší Porsche Macan, pak musíte sáhnout po turbu s velkým T. Verze Turbo představuje vrchol modelové řady macanu a vděčí za to šestiválcovému biturbu 3,6 litru s výkonem 400 koní a točivým momentem 550 Nm. To zajistí zrychlení na stovku za 4,4 s a maximálku 266 km/h. Ale znáte tyhle zákazníky „esúvéček“ – nikdy nemají dost. Vědí to i u Porsche a rozhodli se trošku zkomplikovat život tuningovým firmám…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Automobilka teď přichází s Performance Package, jenž přidává 40 koní a 50 Nm a zvyšuje tedy celkové parametry na 440 koní (nebo chcete-li 324 kW) a 600 Nm. Nárůst to zdánlivě není nijak dramatický, ale určitě ho poznáte. Zrychlení na stovku se totiž zlepšilo o 0,4 s na rovné 4 sekundy a maximální rychlost vzrostla na 272 km/h.

Porsche Macan má za sebou mikro-facelift. Vzhled se ale neměnil

Porsche Macan má za sebou mikro-facelift. Vzhled se ale neměnil

U Porsche si zakládají na dobře sladěných kompletech a tak nezůstalo jen u „přečipování“. Performance Package zahrnuje posílené brzdy, snížený podvozek a známý paket Sport Chrono. Připlatit si navíc můžete za 21" kola v designu 911 Turbo. V Německu Porsche Macan Turbo Performance Package začíná na částce 91.143 euro, což je zhruba 2,5 milionu korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků