Porsche Macan Turbo Performance Package: 40 koní a 50 Nm navrch

Jestli chcete to nejrychlejší Porsche Macan, pak musíte sáhnout po turbu s velkým T. Verze Turbo představuje vrchol modelové řady macanu a vděčí za to šestiválcovému biturbu 3,6 litru s výkonem 400 koní a točivým momentem 550 Nm. To zajistí zrychlení na stovku za 4,4 s a maximálku 266 km/h. Ale znáte tyhle zákazníky „esúvéček“ – nikdy nemají dost. Vědí to i u Porsche a rozhodli se trošku zkomplikovat život tuningovým firmám…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Automobilka teď přichází s Performance Package, jenž přidává 40 koní a 50 Nm a zvyšuje tedy celkové parametry na 440 koní (nebo chcete-li 324 kW) a 600 Nm. Nárůst to zdánlivě není nijak dramatický, ale určitě ho poznáte. Zrychlení na stovku se totiž zlepšilo o 0,4 s na rovné 4 sekundy a maximální rychlost vzrostla na 272 km/h.

Porsche Macan má za sebou mikro-facelift. Vzhled se ale neměnil

Porsche Macan má za sebou mikro-facelift. Vzhled se ale neměnil

U Porsche si zakládají na dobře sladěných kompletech a tak nezůstalo jen u „přečipování“. Performance Package zahrnuje posílené brzdy, snížený podvozek a známý paket Sport Chrono. Připlatit si navíc můžete za 21" kola v designu 911 Turbo. V Německu Porsche Macan Turbo Performance Package začíná na částce 91.143 euro, což je zhruba 2,5 milionu korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků