Porsche Macan Turbo Performance Package: 40 koní a 50 Nm navrch

Jestli chcete to nejrychlejší Porsche Macan, pak musíte sáhnout po turbu s velkým T. Verze Turbo představuje vrchol modelové řady macanu a vděčí za to šestiválcovému biturbu 3,6 litru s výkonem 400 koní a točivým momentem 550 Nm. To zajistí zrychlení na stovku za 4,4 s a maximálku 266 km/h. Ale znáte tyhle zákazníky „esúvéček“ – nikdy nemají dost. Vědí to i u Porsche a rozhodli se trošku zkomplikovat život tuningovým firmám…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Automobilka teď přichází s Performance Package, jenž přidává 40 koní a 50 Nm a zvyšuje tedy celkové parametry na 440 koní (nebo chcete-li 324 kW) a 600 Nm. Nárůst to zdánlivě není nijak dramatický, ale určitě ho poznáte. Zrychlení na stovku se totiž zlepšilo o 0,4 s na rovné 4 sekundy a maximální rychlost vzrostla na 272 km/h.

Porsche Macan má za sebou mikro-facelift. Vzhled se ale neměnil

Porsche Macan má za sebou mikro-facelift. Vzhled se ale neměnil

U Porsche si zakládají na dobře sladěných kompletech a tak nezůstalo jen u „přečipování“. Performance Package zahrnuje posílené brzdy, snížený podvozek a známý paket Sport Chrono. Připlatit si navíc můžete za 21" kola v designu 911 Turbo. V Německu Porsche Macan Turbo Performance Package začíná na částce 91.143 euro, což je zhruba 2,5 milionu korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 46 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků