Porsche Macan S Diesel prý propadlo v losím testu

21 komentářů

JirkaK
15. října • 16:02

Jak se říká - dej do auta silný motor a bude rychlé na rovinkách. Sniž váhu a bude rychlé i v zatáčkách. Názorná ukázka, že z dvoutunové obtloustlé krávy nikdy nikdo sporťák neudělá. A je úplně jedno, jestli to má na kapotě napsáno Porsche.

eLzyx
16. října • 8:19

a proč tento test zvládla XC90 naprosto s přehledem?

rob
16. října • 22:13

Mam za to, ze to tu zatacku neprojelo az ZAS TAK SPATNE...
Kdyby tam byl los, no tak mu jen trosku procechraji fasadu, ale vsichni to nakonec zvladnou bez vetsich sramu.
Problem je v tom, ze od Porsche, (Porsche S !!) se apriori ocekava, ze to pojede za vsech okolnosti o mnoho lepe nez konkurence... a ono houby houby. Jak tu nekdo rekl, i Touareg se zachoval lepe. Jelikoz Touareg = temer Cayenne, tak to vnimam jako krok zpet ve vyvoji.
Neco je v tom aute spatne, patrne to bude spatnym vyvazenim, prilis vysokym tezistem, prilis agresivnimi zasahy stabilizace anebo spatnym naladenim podvozku.Osobne si myslim, ze to bude mit spatny vliv na prodejnost, i kdyz to nedopadlo az tak spatne.

tito
17. října • 11:28

Touareg je sice dvojče Cayenne, ale Macan nikoliv, ten je překabátěné Audi Q5, které mimochodem taky nemělo s losím testem žádný problém. Tady je jednoznačně na vině řidičův záměr či nešikovnost.

Kejbl
15. října • 23:50

Macan je SUV a nikoho by nenapadlo dělat z něj sporťák. A to co jsi napsal výrobce Caymanů, 911ctek či 918ctek jistě dobře ví.

Jozef Kostelansky
14. října • 19:21

Ja som si už myslel, že sa Macan prevrátil. A on sa len nezmestil medzi kužele. Mali by vymeniť jazdca, aby sa lepšie trafil do medzery... :-D

tito
14. října • 21:18

Přidávám souhlas. Pozdní reakce řidiče po vyhnutí doleva je na videu evidentní a auto pouští bezdůvodně o 30cm víc vlevo než by měl a místo plynule volant dává doprava trhnutím. Tohle je u švédů oblíbená finta, u některých aut pak kolo zují, jiná převrátí, u Macanu jen shodili kuželku.

:-)
15. října • 7:26

V této rychlosti a zlomku času kdy lze reagovat, nelze točit volantem pomalu jako u nějakého náklaďáku. Myslím že trhnutí volantu při vyhýbání se náhlé překážce v krizové situaci vzniklé na silnici, je naprosto normální pro 9 řidičů z 10-ti. No a ten jeden zbývající se zkrátka nevyhne :-D Takže žádná finta, pouze skutečný test. Kdepak to soudruzi ze SRN udělali asi chybu :-)

rob
14. října • 18:56

Precetl jsem si losi clanek a koukl na video a je to jasny
Porsche se nam volskwagenizuje....
zvykejte si...
na
nedotaciva
jizdne nezajimava
prechytrela a preelektrizovana
macata monstra smrdici naftou a nedostatkem vkusu a eleganceP.S> na soud bych si s chuti pockal a doufam, ze daji Svedum za pravdu

dpcstb
16. října • 21:18

touareg test zvladol uplne v pohode

Zelí
14. října • 10:30

Porsche má pravdu v tom, že automobil konstruovaný jako auto s motorem v předu a pohonem přední nápravy je přetáčivý. To je obecně pravdivý výrok, který platí pro všechny správně navržené podvozky předohrabů. U porsche jsou zdatní inženýři, kteří o tom nepochybují a jejich síla je taková, že i dementi z pr to tak předali k veřejnosti. Čili v losím testu, kde se projevuje podvozek bez trakce se objeví přetáčivost, kterou dnes eliminuje ESP přibržděním předního kola. Potud je vše správně, ale ta míra přibrždění je přehnaná. A o to jde.

runner42
15. října • 9:02

To je odvážní tvrzení. Co podle vás takovou přetáčivost vytváří?
U FR koncepce se přetáčivost vytvoří celkem jednoduše příliš velkým výkonem posílaným na zadní nezatíženou nápravu, která tlačí těžký předek, v kombinaci s příčným momentem v zatáčce.
U FF to dokážu pouze vysloveně úmyslným rozhozením lehkého zadku, ale to se musím hodně snažit případně si dopomoci ručkou, když toho nemůžu dosáhnout plynem.

rob
14. října • 19:02

Sorry kamo, ale pletes si pojmy a dojmy.
predokolky jsou vrozene NEDOtacive a pokud tam dochazi k pretacivemu smyku, tak je to jen a jen blbym vyvazenim a vadnou konstrukci podvozku a jeho nizkou stabilitou, pripadne to muze jeste zpusobit moc brzdneho ucinku na zadni kola.Dovoluji si zaspekulovat, ze to je chybou v prekladu a neslo ani tak o korekci pretacivosti jako spise zachovani jizdni stability, kde obecne vysoka, tezka auta na vysokem houpavem a komfortnim podvozku trpi tim, ze pri prudke zmene smeru dojde k vyraznemu naklonu, nestabilite a neriditelnemu smyku .. to ovsem neni pretacivost. To je proste nestabilita podvozku, donedavna vysada levnych a zavrzenihodnych aut. Dneska to ma kdejake Porsche koukam.

Zelí
14. října • 19:45

Patříš do skupin 99%. Inženýři porsche naštěstí do toho 1%.

><
14. října • 12:39

Ja mel vzdy za to, ze predokolky jsou nedotacive a zadokolky pretacive. Huh?

runner42
15. října • 9:16

Ne nezbytně. Ale obecně lze řící. že FF koncepce je nedotáčivá, zatímco FR je přetáčivá. Ale například RR dokáže dokáže současně oboje a je nejméně předvídatelná - motor váhou tlačí na poháněnou zadní nápravu, která má díky tomu super trakci, ale při akceleraci se odlehčuje předek.

Zelí
14. října • 13:46

Nejsi sám kdo žije v omylu. Takových je asi 99%.

dpcstb
16. října • 21:14

a preco je predokolka pretacava a zadokolka nedotacava nam isto vies fyzikalne zdovodnit, ze :-D

Fantomas
14. října • 11:01

Já jen poprosím, abychom nerozdělovali slova na nesmyslné kousky, dává to špatný příklad ostatním. Vpředu, psáno dohromady.

Legazzo
14. října • 8:51

Prý, prý... to slovo se v článku vyskytuje podezřele často.

dpcstb
14. října • 10:02

je tam video, tak pry nieje na mieste

Doporučujeme

Články odjinud