Porsche Macan: Nenápadná premiéra základního dvoulitru

Porsche se v Pekingu prezentovalo například Boxsterem GTS a Caymanem GTS, ale došlo i na méně nápadné premiéry. Naprosto mimo veškerou pozornost se světu představil základní Macan osazený dvoulitrovým benzinovým TFSI s maximálním výkonem 237 koní a točivým momentem 350 Nm. Jako první si jej budou moci pořídit právě čínští zájemci.

Porsche Boxster GTS a Cayman GTS jsou ostřejší, rychlejší...a hezčí

Porsche Boxster GTS a Cayman GTS jsou ostřejší, rychlejší...a hezčí

Že oficiálně představený čtyřválcový Macan unikl naší pozornosti, to není zas takové překvapení. Porsche se s ním evidentně chlubit nechtělo. Na stránkách, které jsou určené pro tisk, totiž není mezi posledními novinkami nic, v rubrice věnované autosalonům najdete zmínku o Boxsteru GTS, a až když si stáhnete kompletní materiál týkající se autosalonu v Pekingu, můžete se v něm dočíst jen tak mimochodem o premiéře základního Porsche Macan.

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

O pohon se stará dvoulitrové TFSI s objemem 1984 ccm. Maximální výkon činí 237 koní (5000-6800 ot./min) a točivý moment vrcholí hodnotou 350 Nm (1500-4500 ot./min). Ve spojení s převodovkou PDK zvládne Macan stovku za 6,9 s a maximálně se rozjede na 223 km/h.

Stejný motor logicky najdeme také ve stávajícím Audi Q5, kde má ale o něco nižší výkon (225 k). Tento model zdolá ve spolupráci s převodovkou Tiptronic stovku za 7,1 s a maximální rychlost činí 222 km//h. Co se spotřeby týká, měl by si základní Macan vystačit s přídělem 7,2 l/100 km, což je o 0,7 l/100 km méně než v případě Q5.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků