Porsche Macan: Nenápadná premiéra základního dvoulitru

Porsche se v Pekingu prezentovalo například Boxsterem GTS a Caymanem GTS, ale došlo i na méně nápadné premiéry. Naprosto mimo veškerou pozornost se světu představil základní Macan osazený dvoulitrovým benzinovým TFSI s maximálním výkonem 237 koní a točivým momentem 350 Nm. Jako první si jej budou moci pořídit právě čínští zájemci.

Porsche Boxster GTS a Cayman GTS jsou ostřejší, rychlejší...a hezčí

Porsche Boxster GTS a Cayman GTS jsou ostřejší, rychlejší...a hezčí

Že oficiálně představený čtyřválcový Macan unikl naší pozornosti, to není zas takové překvapení. Porsche se s ním evidentně chlubit nechtělo. Na stránkách, které jsou určené pro tisk, totiž není mezi posledními novinkami nic, v rubrice věnované autosalonům najdete zmínku o Boxsteru GTS, a až když si stáhnete kompletní materiál týkající se autosalonu v Pekingu, můžete se v něm dočíst jen tak mimochodem o premiéře základního Porsche Macan.

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

O pohon se stará dvoulitrové TFSI s objemem 1984 ccm. Maximální výkon činí 237 koní (5000-6800 ot./min) a točivý moment vrcholí hodnotou 350 Nm (1500-4500 ot./min). Ve spojení s převodovkou PDK zvládne Macan stovku za 6,9 s a maximálně se rozjede na 223 km/h.

Stejný motor logicky najdeme také ve stávajícím Audi Q5, kde má ale o něco nižší výkon (225 k). Tento model zdolá ve spolupráci s převodovkou Tiptronic stovku za 7,1 s a maximální rychlost činí 222 km//h. Co se spotřeby týká, měl by si základní Macan vystačit s přídělem 7,2 l/100 km, což je o 0,7 l/100 km méně než v případě Q5.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků