Porsche Macan: Nenápadná premiéra základního dvoulitru

Porsche se v Pekingu prezentovalo například Boxsterem GTS a Caymanem GTS, ale došlo i na méně nápadné premiéry. Naprosto mimo veškerou pozornost se světu představil základní Macan osazený dvoulitrovým benzinovým TFSI s maximálním výkonem 237 koní a točivým momentem 350 Nm. Jako první si jej budou moci pořídit právě čínští zájemci.

Porsche Boxster GTS a Cayman GTS jsou ostřejší, rychlejší...a hezčí

Porsche Boxster GTS a Cayman GTS jsou ostřejší, rychlejší...a hezčí

Že oficiálně představený čtyřválcový Macan unikl naší pozornosti, to není zas takové překvapení. Porsche se s ním evidentně chlubit nechtělo. Na stránkách, které jsou určené pro tisk, totiž není mezi posledními novinkami nic, v rubrice věnované autosalonům najdete zmínku o Boxsteru GTS, a až když si stáhnete kompletní materiál týkající se autosalonu v Pekingu, můžete se v něm dočíst jen tak mimochodem o premiéře základního Porsche Macan.

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

O pohon se stará dvoulitrové TFSI s objemem 1984 ccm. Maximální výkon činí 237 koní (5000-6800 ot./min) a točivý moment vrcholí hodnotou 350 Nm (1500-4500 ot./min). Ve spojení s převodovkou PDK zvládne Macan stovku za 6,9 s a maximálně se rozjede na 223 km/h.

Stejný motor logicky najdeme také ve stávajícím Audi Q5, kde má ale o něco nižší výkon (225 k). Tento model zdolá ve spolupráci s převodovkou Tiptronic stovku za 7,1 s a maximální rychlost činí 222 km//h. Co se spotřeby týká, měl by si základní Macan vystačit s přídělem 7,2 l/100 km, což je o 0,7 l/100 km méně než v případě Q5.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků