Porsche Macan má za sebou mikro-facelift. Vzhled se ale neměnil

Menší ze dvou SUV značky Porsche je na trhu teprve necelé dva roky, v rámci modelové péče se ale dočkalo několika drobných vylepšení.
Porsche Macan má za sebou mikro-facelift. Vzhled se ale neměnil

Porsche Macan vjíždí do modelového roku 2016 s několika drobnějšími novinkami ve výbavě. Hlavní změnou je příchod nejnovější verze firemního infotainmentu PCM (Porsche Communication Management), která byla nedávno uvedena v modernizovaném Porsche 911. Automobilka vylepšila také světla a nabízí nové sady výbavy pro Macan Turbo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Macan Turbo s exteriérovým paketem Turbo poznáte podle černých detailů a kouřových zadních svítilen

Nový PCM má jednodušší ovládání a obsahuje integrovaný Wi-Fi hotspot. Podporuje ovládání gesty, rozeznává blízkost ruky a nově si rozumí také s protokolem AppleCar Play včetně hlasového ovládání Siri. 

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Další novinkou ve výbavě jsou adaptivní full-LED světlomety, které Porsche nabízí pod obchodním označením Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiérový paket kombinuje Alcantaru s červenými nebo stříbrnými švy

Zájemci o model Macan Turbo samozřejmě dosud mohli vybírat z jednotlivých položek bohatého seznamu výbavy na přání, ale Porsche se rozhodlo nabídnout jim pakety sportovního vzhledu. Exteriérovou sadu tvoří černě lakované detaily, 21palcová kola a kouřové provedení zadních svítilen. V interiéru se objevuje Alcantara v kombinaci s konstrastním prošíváním, nápisy Turbo na opěrkách hlavy a osvětlenými karbonovými lištami na prazích.

Před několika dny Porsche představilo jinou novinku řady Macan, GTS:

Porsche Macan GTS: Ostřejší brzdy, lepší podvozek a 20 koní navíc  

Porsche Macan GTS: Ostřejší brzdy, lepší podvozek a 20 koní navíc  

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků