Porsche Macan má za sebou mikro-facelift. Vzhled se ale neměnil

Menší ze dvou SUV značky Porsche je na trhu teprve necelé dva roky, v rámci modelové péče se ale dočkalo několika drobných vylepšení.

Porsche Macan vjíždí do modelového roku 2016 s několika drobnějšími novinkami ve výbavě. Hlavní změnou je příchod nejnovější verze firemního infotainmentu PCM (Porsche Communication Management), která byla nedávno uvedena v modernizovaném Porsche 911. Automobilka vylepšila také světla a nabízí nové sady výbavy pro Macan Turbo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Macan Turbo s exteriérovým paketem Turbo poznáte podle černých detailů a kouřových zadních svítilen

Nový PCM má jednodušší ovládání a obsahuje integrovaný Wi-Fi hotspot. Podporuje ovládání gesty, rozeznává blízkost ruky a nově si rozumí také s protokolem AppleCar Play včetně hlasového ovládání Siri. 

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Další novinkou ve výbavě jsou adaptivní full-LED světlomety, které Porsche nabízí pod obchodním označením Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiérový paket kombinuje Alcantaru s červenými nebo stříbrnými švy

Zájemci o model Macan Turbo samozřejmě dosud mohli vybírat z jednotlivých položek bohatého seznamu výbavy na přání, ale Porsche se rozhodlo nabídnout jim pakety sportovního vzhledu. Exteriérovou sadu tvoří černě lakované detaily, 21palcová kola a kouřové provedení zadních svítilen. V interiéru se objevuje Alcantara v kombinaci s konstrastním prošíváním, nápisy Turbo na opěrkách hlavy a osvětlenými karbonovými lištami na prazích.

Před několika dny Porsche představilo jinou novinku řady Macan, GTS:

Porsche Macan GTS: Ostřejší brzdy, lepší podvozek a 20 koní navíc  

Porsche Macan GTS: Ostřejší brzdy, lepší podvozek a 20 koní navíc  

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky