Porsche Macan GTS: Ostřejší brzdy, lepší podvozek a 20 koní navíc

Do rodiny modelu Macan přichází novinka. Stejně jako například u Cayenne nebo 911 si také zájemci o Macan mohou nově pořídit provedení „skoro Turbo“, které u Porsche nese označení GTS. Změny oproti klasickému Macanu S jsou tradiční: Je zde nepatrně vyšší výkon, upravený podvozek nebo lepší brzdy.

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Jako každé Porsche GTS se i Macan GTS snaží vyplnit mezeru mezi verzí S, ze které vychází, a vrcholným Macanem Turbo. Pod kapotou je dvakrát přeplňovaný benzinový šestiválec, který posílil o dvacet koní, takže teď nabízí 265 kW (360 koní) a jeho točivý moment končí hodnotou 500 Nm. Akceleraci na 100 km/h zvládá nová varianta za 5,2 s, respektive za pět sekund s paketem Sport Chrono. Maximální rychlost činí 256 km/h. Pro srovnání, Macan S umí stovku za 5,4 s a maximálně jede 254 km/h.

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Macan GTS stojí na dvacetipalcových kolech RS Spyder lakovaných matně černou, sportovní podvozek je snížený o 15 milimetrů a jak už bylo řečeno, také brzdy by měly být výkonnější. V interiéru očekávejte sportovní sedačky, čalounění Alcantarou nebo loga GTS. 

Prodej na německém trhu začíná právě dnes. Základní cena nového Porsche Macan GTS je 73 400 euro. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 15 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků