Porsche Macan GTS: Ostřejší brzdy, lepší podvozek a 20 koní navíc

Do rodiny modelu Macan přichází novinka. Stejně jako například u Cayenne nebo 911 si také zájemci o Macan mohou nově pořídit provedení „skoro Turbo“, které u Porsche nese označení GTS. Změny oproti klasickému Macanu S jsou tradiční: Je zde nepatrně vyšší výkon, upravený podvozek nebo lepší brzdy.

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Jako každé Porsche GTS se i Macan GTS snaží vyplnit mezeru mezi verzí S, ze které vychází, a vrcholným Macanem Turbo. Pod kapotou je dvakrát přeplňovaný benzinový šestiválec, který posílil o dvacet koní, takže teď nabízí 265 kW (360 koní) a jeho točivý moment končí hodnotou 500 Nm. Akceleraci na 100 km/h zvládá nová varianta za 5,2 s, respektive za pět sekund s paketem Sport Chrono. Maximální rychlost činí 256 km/h. Pro srovnání, Macan S umí stovku za 5,4 s a maximálně jede 254 km/h.

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Macan GTS stojí na dvacetipalcových kolech RS Spyder lakovaných matně černou, sportovní podvozek je snížený o 15 milimetrů a jak už bylo řečeno, také brzdy by měly být výkonnější. V interiéru očekávejte sportovní sedačky, čalounění Alcantarou nebo loga GTS. 

Prodej na německém trhu začíná právě dnes. Základní cena nového Porsche Macan GTS je 73 400 euro. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků