Porsche Macan GTS: Ostřejší brzdy, lepší podvozek a 20 koní navíc

Do rodiny modelu Macan přichází novinka. Stejně jako například u Cayenne nebo 911 si také zájemci o Macan mohou nově pořídit provedení „skoro Turbo“, které u Porsche nese označení GTS. Změny oproti klasickému Macanu S jsou tradiční: Je zde nepatrně vyšší výkon, upravený podvozek nebo lepší brzdy.

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Jako každé Porsche GTS se i Macan GTS snaží vyplnit mezeru mezi verzí S, ze které vychází, a vrcholným Macanem Turbo. Pod kapotou je dvakrát přeplňovaný benzinový šestiválec, který posílil o dvacet koní, takže teď nabízí 265 kW (360 koní) a jeho točivý moment končí hodnotou 500 Nm. Akceleraci na 100 km/h zvládá nová varianta za 5,2 s, respektive za pět sekund s paketem Sport Chrono. Maximální rychlost činí 256 km/h. Pro srovnání, Macan S umí stovku za 5,4 s a maximálně jede 254 km/h.

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Macan GTS stojí na dvacetipalcových kolech RS Spyder lakovaných matně černou, sportovní podvozek je snížený o 15 milimetrů a jak už bylo řečeno, také brzdy by měly být výkonnější. V interiéru očekávejte sportovní sedačky, čalounění Alcantarou nebo loga GTS. 

Prodej na německém trhu začíná právě dnes. Základní cena nového Porsche Macan GTS je 73 400 euro. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků