Porsche Macan dostalo čtyřválec s parametry 252 koní a 370 Nm

Porsche Macan dostalo čtyřválec s parametry 252 koní a 370 Nm

Porsche Macan dostalo základní benzinové provedení, které pracuje se čtyřválcovým motorem. Cenově nejdostupnější varianta by měla dorazit na trh v červnu letošního roku, přičemž německá cena začíná na částce 55 669 euro.

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Čtyřválcové Porsche Macan používá přeplňovaný dvoulitr vybavený přímým vstřikem paliva i variabilním časováním ventilů. Maximální výkon 185 kW (252 k) je k dispozici v rozmezí 5000 až 6800 ot./min, točivý moment vrcholí hodnotou 370 Nm v rozmezí od 1600 do 4500 ot./min. Motor spolupracuje se sedmistupňovou převodovkou PDK a pohonem všech kol.

Porsche Macan v úpravě od společnosti TechArt stojí za pozornost  

Porsche Macan v úpravě od společnosti TechArt stojí za pozornost  

Sprint z nuly na 100 km/h zvládne čtyřválcový Macan za 6,7 s, s paketem Sport Chrono je čas o dvě desetiny sekundy lepší. Maximální rychlost je 229 km/h. Zajímavá má být přirozeně i spotřeba paliva. V kombinovaném cyklu si tento model údajně řekne pouze o 7,2 l/100 km.

Základní Macan poznáte na pohled třeba podle černých brzdných třmenů, černé jsou také lišty kolem oken a výfuk nabídne dvě jednoduché koncovky z nerezové oceli. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků