Porsche Macan dostalo čtyřválec s parametry 252 koní a 370 Nm

Porsche Macan dostalo čtyřválec s parametry 252 koní a 370 Nm

Porsche Macan dostalo základní benzinové provedení, které pracuje se čtyřválcovým motorem. Cenově nejdostupnější varianta by měla dorazit na trh v červnu letošního roku, přičemž německá cena začíná na částce 55 669 euro.

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Čtyřválcové Porsche Macan používá přeplňovaný dvoulitr vybavený přímým vstřikem paliva i variabilním časováním ventilů. Maximální výkon 185 kW (252 k) je k dispozici v rozmezí 5000 až 6800 ot./min, točivý moment vrcholí hodnotou 370 Nm v rozmezí od 1600 do 4500 ot./min. Motor spolupracuje se sedmistupňovou převodovkou PDK a pohonem všech kol.

Porsche Macan v úpravě od společnosti TechArt stojí za pozornost  

Porsche Macan v úpravě od společnosti TechArt stojí za pozornost  

Sprint z nuly na 100 km/h zvládne čtyřválcový Macan za 6,7 s, s paketem Sport Chrono je čas o dvě desetiny sekundy lepší. Maximální rychlost je 229 km/h. Zajímavá má být přirozeně i spotřeba paliva. V kombinovaném cyklu si tento model údajně řekne pouze o 7,2 l/100 km.

Základní Macan poznáte na pohled třeba podle černých brzdných třmenů, černé jsou také lišty kolem oken a výfuk nabídne dvě jednoduché koncovky z nerezové oceli. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků