Porsche má ročně prodávat 150 tisíc aut, pomůže i nový model

29 komentářů

bolek
22. září • 8:48

tak teda bmw producent nezazivnych masovych tuctovek. To je taky plk, len aby sa tady o tom rozputala diskuzia.

BHudak
22. září • 10:49

POslední záživný BMW bylo tak max 130i ale to po faceliftu taky ztratilo. Sem tam se dá uvažovat o nějakym eMku, ale třeba 520d mi příjde jako Fabia HTP a tam toho moc sportovnosti nenajdeš.

Orion
22. září • 17:01

Co to je za kecy? Koukni se trochu do historie a zjistíš že dřív se dělaly i BMW 518... Byly lehčí, ale jejich motory i o dost slabší.

Zelí
22. září • 11:29

V dnešním hustém provozu se musí i bmw přizpůsobit a dělat auto maximálně směrově stabilní. Takže chování aut se opravdu sbližuje. Srovnání s HTP tím pádem není daleko od pravdy.

bolek
22. září • 12:56

Preco by sa muselo bmw prisposobovat a zacinat s vyrobou maximalne smerove stabilnych aut? B-]

Radek Ondrášík
22. září • 13:44

I kdyz to bude pro nektere tezko stravitelne, BMW je furt jenom obycejna automobilka. Nic extra, byt z pohledu zchudleho Ceska a Slovenska je to luxusni vyrobce. Ano, neni nejlevnejsi, ale furt je to automobilka pro stredni prijmovou tridu.A jako takova se musi chovat. Automobilka musi plnit plany vlastniku a ti chteji penize a to lze udelat pouze narustem prodeju. narust prodeju z par fanousku nebude, takze musi prijit s vozy, ktere olsovi siroke masy lidi, byt na ukor par pritroublkych jakoze fanousku a milovniku jizdy, kteri o tom stejne jenom plkaji po internetu.Takze tomu se BMW prizpusobi a ejhle, proda razem jednou tolik parfemu a o to jde.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bolek
22. září • 14:28

vo tom je

RedBaron
22. září • 14:10

Popírat a vystavovat na odiv nepochopení dlouholeté tradice BMW dělat každodenně použitelná, leč zábavná auta a označovat každého, kdo to vidí jinak za přitroublého, to je jistě pro začátek parádní způsob diskuse.Co tě na tom tak dráždí a co tak nechápeš, že se proti tomu v diskusích stále stavíš na zadní? Baví tě víc X5 než M3? Jaktože navoněná bída Audi, kdysi posměchem majitelů BMW, dnes představí R8 V10 a BMW vyleze s ostudným plátěným třiválcovým dieselovým "rádobysupersportem"? Je opravdu tak těžké pochopit, že existují lidé, kterým ještě dneska řízení auta něco říká a tenhle vývoj je doslova irituje? Že existují lidé, kteří těmi povedenými modely deset nebo víc let jezdili a teď když koukají na tu nevzhlednou hrůzu, nemají svoje miláčky v podstatě čím nahradit? Pozérům je to samozřejmě jedno, těm stačí vrtule na kapotě. Tobě taky, protože si to obhájíš tím marketingovým blábolem, na který zrovna odpovídám. Jenže jsme tu i my, nadšení řidiči. :-/

Radek Ondrášík
22. září • 14:34

Bavila mne E46 M3 ne to co je dnes. To nema se zabavou nic spolecneho. Ze to ma 400 koni na tom nic nemeni.Proste BMW se vydalo cestou masoveho prodeje v ramci mirne vyssich cen. Nic vic a nic min. Aby hodne prodavala musi byt auta takova, aby oslovila maximum zakazniku. Par potouchlych ridicu, co chteji akci je nevytrhne, takze proc delat veci, ktere maji velke naklady a male prodeje, kdyz to jde udelat jinak. Na pohled super a jak to funguje je jedno, protoze realne vyuzit nejake 330i apod. stejne temer nikdo nedokaze. Takze komfort a image predevsim.A co se tyka te informace o Audi. Zde je problem, ze Audi tezi z Lamba. Prevlect exkluzivni supersport problem neni. Ale kdyby melo Audi vyvinout samo takovy supersport, tak to delat na 99% nebude.

slaine
22. září • 15:20

On je ale trochu problém v tom, že ten image tý značce dělá právě těch pár poťouchlých troubů, kteří jsou z jízdních vlastností a zábavnosti nadšení a musej o tom furt všude kecat. Tak se nabalí ti pozéři, kteří s tím jezdí jak s dodávkou, ale hlavně že maj BMW. Jenže pokud se BMW vykašle na poťouchlé nadšence a začne děla ostrý X6 pozerkáry (což se přesně právě teď děje), krátkodobě možná zvýší prodeje u pozérů, ale dlouhodobě příjde o image, a ta se jak známo získává zpátky hodně těžko...

RedBaron
23. září • 8:22

Přesně tak, BMW jako značka vykořenila a přejela totálně na jinou kolej. Nejhorší je, že výborná BMW vyráběná od konce osmdesátých let až lehce za rok 2000 (E24, E30, E36, E34, E38, E46) opravdu není čím nahradit, navíc ze současné produkce se dá se zalíbením koukat tak na trojkové kupé a to je všechno.Jeden příklad za všechny: BMW dneska standardně vybavuje auta runflaty, které výměnou za náhodnou pomoc jednou za dva roky při píchnutí dávají celou dobu majitelům sežrat ukrutnou tvrdost a rozeskákanost auta, zatímco konkurence jako MB jezdí komfortně a v podmínkách našich silnic ještě k tomu lépe zvládá jízdu po nerovnostech a sedí. Stejně tak na na začátku osmdesátých let se BMW zhlédlo v metrických ráfcích a gumách od Michelinu, které pak lidi hromadně vozili na výkup do hliníku, protože se to prostě nechytlo a každý kromě BMW věděl, že je to blbost. Výsledkem nasazení runflatů je, že nejsportovnější provedení M5 je jízdou příjemnější než základní 520d.A podobné blbosti dneska dělá BMW jednu za druhou.Jsem opravdu zvědav až budu řešit, do čeho jít po E46.

bolek
22. září • 14:50

Niesom ziadny zavodnik, takze uz len tolko: 330i povazujem za zabavne auto. Len preto, ze existuju zabavnejsie, nebudem tvrdit, ze je to nezazivna tuctova masovka. To je neobjektivne...

Radek Ondrášík
22. září • 15:11

A co je objektivni? Obtloustle auto, totalne umrtvene na RFT. Pokud toto povazujete za zabavne, pak se nedivim, ze lidi jsou i z dnesnich BMW tak odvareni. Sednete si to 330i E46 a uvidite co je to zabava. Vedle toho je soucasne BMW neskutecne frigidni a nafunkcni auto.

bolek
22. září • 15:38

Suhlasim ze E46 v urcitych ohladoch posobi lepsie ako E90(92), ale to neznamena ze novsi model je neskutecne frigidni a nefunkcni auto. Na zaklade takychto roznych emotivnych vylevov si nezaujaty pozorovatel moze mysliet ze je to nic ine len nefunkcne a nudne auto. Neobjektivnost NIEJE relativny pojem... takze je fuk ze zrovna s niecim zrovnavate.

Radek Ondrášík
22. září • 15:40

E90/952 je frigidni a nefunkcni auto a za tim si stojim a potvrdi vam to kazdy, kdo ma jen trochu citu pro rizeni.

bolek
22. září • 15:49

Takze kazdy kdo to tvrdit nebude, nema podla vas cit pro rizeni. A co e90 320si?

bolek
22. září • 15:51

nejde mi o to, ze e90 je lepsia ako e46. Ide o to ze vase hodnotenie e90 je prehnane.

Radek Ondrášík
22. září • 17:16

320si nic na tom nezmeni a i to neni nic extra zabavneho. Proste BMW je dnes casto horsi, nez "komfortni" konkurence. Chapu, ze to nekteri nesou tezko, ale zde diskuse nema asi smysl. A uprimne kdo tvri o E90 opak, tak opravdu nema cit pro auto. Nechapu, ze by jakykoli milovnik rizeni vyzdvihoval jizdu zabavnost E90/92

RedBaron
22. září • 13:04

Protože nás, kteří máme rádi spíše přetáčivé a trochu nervoznější chování, už je dneska minimum. Auto je jako rohlík...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bolek
22. září • 13:26

Jaaj tak, takze jedina zabava je drift, stabilita je nuda. No potom OK.

RedBaron
22. září • 13:44

Kdo mluvil o driftu? To, že auto rádo zatočí, ještě nemá nic společného s driftem.

Kankunen
22. září • 12:52

Auta jsou pro kupující. Kamarád si koupil právě Z4. Důvod: je z podobných aut nejměkčí a tak se v ní dobře jezdí.

Radek Ondrášík
22. září • 8:46

a proc ne. Udelaji "levne" modely a bude z toho proste automobilka pro mirne movitejsi i pro opravdu movite. Holt z iluzi a minulosti se zit neda, to dneska nikoho neuzivi. Porsche nikdy nedelalo TOP supersporty ala Ferrari ci Lambo, aby dokazalo prezit s malovyrobou, takze hura na vec. Pripravovane kombi se bude dobre prodavat.

Fantomas
22. září • 14:57

No já si myslím, že současná výroba je zisková dostatečně. To jen majitelé chtějí pořád víc a víc... vžil se pro to výraz chamtivost :-)
V minulosti už "lidové Porsche" zkoušeli, nefungovalo to. Jsem zvědavý s čím přijdou teď. A upřímně - je mi to jedno :-) Jen to bude zklamání pro jejich top zákazníky.

Radek Ondrášík
22. září • 17:17

A cim to je zpusobene? ano tim lidovym SUV. Nebyt toho odklonu od tradic, tak by Porsche davno nebylo. Proto tu je Cayenne. To same Panamera a pujde to tak dale. Proste je treba se s tim smirit. Minule lidove Porsche prislo v blbe dobe a byl to blby produkt. Porsche musi vzdy delat realtivne draha auta, ale zaroven k upotrebeni pro jine ucely, nez je sportovni jizda.

RedBaron
22. září • 13:02

Takže Carrera GT nebo kdysi Porsche 959 jsou auta na nákup?

bolek
22. září • 13:28

959 by som bral hned!!! GT by som predal

Radek Ondrášík
22. září • 13:26

O tom presne pisu. Automobilka z toho co vyrabela pred 10ti nebo 30ti lety zit nemuze. Musi prodavat dnes. Navic i GT i 959 byly vzdy limitovky v ramci portfolia a nikdy Porsche nedelalo supersporty jako primarni produkt tak, aby se mohla timto uzivit. Vzdy to byla vuci Ferrari a Lambu masovka pro bohatsi zakazniky.Takze priste prosim vice ctete, zkuste do toho pridat i mozek a pak piste.

bolek
22. září • 8:51

suhlas, az na ty TOP supersporty. Pre mna je naj porsche Carrera S, kvoli vyvazenosti. Jedine ze si pod TOP myslel premotorovane a predrazene supersporty.

Doporučujeme

Články odjinud