Porsche je blízko vstupu do seriálu závodů Formule E

Vrcholní představitelé Porsche se sešli se zástupci FIA a vše nasvědčuje tomu, že se německá automobilka stane účastníkem elektrozávodění.
Porsche je blízko vstupu do seriálu závodů Formule E

Porsche hodlá vstoupit do dalšího odvětví motorsportu. Tentokrát toho se zeleným nádechem. 

Generální ředitel Porsche Oliver Blume, člen představenstva Michael Steiner, Andres Seidl, současný týmový šéf LMP1, a šéf série FIA Formule E se spolu setkali při příležitosti ePrix minulý měsíc v Monaku.

Zajímavosti | Sportovní auta | Design | Porsche

Výkon Porsche 911 Turbo S se už přehoupl přes 600 koní. V edici Exclusive

A podle všeho se právě závody elektronických vozů stanou novým polem působnosti značky Porsche. Ta se do seriálu bude se snažit nastoupit od sezony 2018-19. Tradiční německý výrobce je ale s Formulí E spojován už od samého začátku, protože byl jedním z možných výrobců zvolených pro kampaň.

Kromě setkání v Monaku se ale zástupci Porsche zúčastnili i berlínské ePrix minulý víkend. Měli zde upřesnit podmínky pro vstup.

"Do Monaka jsme obdrželi pozvánku od Alejandra Agaga, abychom se poprvé podívali a prožili systém Formule E", řekl Seidl pro Motorsport.com v Le Mans.

Video | Crashtesty | Zajímavosti | Porsche

Crashtest Porsche z Lega. Naštěstí se z něj nevyrábí skutečné vozy

Pravděpodobnost přímého zapojení Porsche do ePrix se v posledních měsících zvyšuje, a to i díky nedávnému zájmu německého výrobce o nabídku speciálních akumulátorů, které by změnily současný systém Formule E o dvou vozech. Tuto nabídku nakonec získal McLaren a americký výrobce specializující se na vývoj baterií Lucid Motors.

Porsche ale současně odmítá spekulace o ukončení programu LMP1, se kterými nedávno přišel magazín Motorsport Aktuell.

Každopádně se finální rozhodnutí automobilky očekává ještěš do konce tohoto roku.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků