Porsche je blízko vstupu do seriálu závodů Formule E

Vrcholní představitelé Porsche se sešli se zástupci FIA a vše nasvědčuje tomu, že se německá automobilka stane účastníkem elektrozávodění.
Porsche je blízko vstupu do seriálu závodů Formule E

Porsche hodlá vstoupit do dalšího odvětví motorsportu. Tentokrát toho se zeleným nádechem. 

Generální ředitel Porsche Oliver Blume, člen představenstva Michael Steiner, Andres Seidl, současný týmový šéf LMP1, a šéf série FIA Formule E se spolu setkali při příležitosti ePrix minulý měsíc v Monaku.

Výkon Porsche 911 Turbo S se už přehoupl přes 600 koní. V edici Exclusive

Výkon Porsche 911 Turbo S se už přehoupl přes 600 koní. V edici Exclusive

A podle všeho se právě závody elektronických vozů stanou novým polem působnosti značky Porsche. Ta se do seriálu bude se snažit nastoupit od sezony 2018-19. Tradiční německý výrobce je ale s Formulí E spojován už od samého začátku, protože byl jedním z možných výrobců zvolených pro kampaň.

Kromě setkání v Monaku se ale zástupci Porsche zúčastnili i berlínské ePrix minulý víkend. Měli zde upřesnit podmínky pro vstup.

"Do Monaka jsme obdrželi pozvánku od Alejandra Agaga, abychom se poprvé podívali a prožili systém Formule E", řekl Seidl pro Motorsport.com v Le Mans.

Crashtest Porsche z Lega. Naštěstí se z něj nevyrábí skutečné vozy

Crashtest Porsche z Lega. Naštěstí se z něj nevyrábí skutečné vozy

Pravděpodobnost přímého zapojení Porsche do ePrix se v posledních měsících zvyšuje, a to i díky nedávnému zájmu německého výrobce o nabídku speciálních akumulátorů, které by změnily současný systém Formule E o dvou vozech. Tuto nabídku nakonec získal McLaren a americký výrobce specializující se na vývoj baterií Lucid Motors.

Porsche ale současně odmítá spekulace o ukončení programu LMP1, se kterými nedávno přišel magazín Motorsport Aktuell.

Každopádně se finální rozhodnutí automobilky očekává ještěš do konce tohoto roku.

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 5 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků