Porsche Inter Auto hlásí nárůst prodejů o 11 %, z Porsche ale prodává jen SUV a sedany

Společnost Porsche Inter Auto zaznamenala v roce 2010 nárůst prodejů nových vozů o 11 %. V roce 2010 Porsche Inter Auto CZ prodala 10 036 nových a 2 845 ojetých vozů. U nových automobilů byla největší poptávka po modelech značky Škoda (4 564 vozů) a Volkswagen (3 061 osobních a 987 užitkových). Prodej vozů Audi dosáhl počtu 1 201 kusů.

Vozů značky Porsche se prodalo 223 kusů, „skutečných” Porsche ale z toho bylo jen něco málo přes 10 procent (108 Cayenne, 77 Panamer a jen 25 kusů 911, Boxsterů a Caymanů se pak prodalo pouhých 13 kusů), celkově však činí nárůst 20,5 % oproti roku 2009.

Společnost Porsche Inter Auto CZ je také největším poskytovatelem servisních služeb v České republice, když prodala 420 000 servisních hodin. Obrat PIA CZ se oproti roku 2009 zvýšil o 4,6 % na 6,3 miliardy Kč.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků