Porsche hodlá žalovat Nissan za agresivní reklamy

A po delší době zde konečně máme zase jeden spor mezi výrobci automobilů. Tentokrát se podle Guardianu týká Nissanu a Porsche, přičemž jsou do něj namočeny rovněž značky BMW a Audi.

Oheň zaplál na pozadí letošního Festivalu rychlosti v Goodwoodu, kde se objevilo několik vozů Nissan s všeříkající grafikou na dveřích, kterou si můžete prohlédnout na připojeném snímku. Typické zářezy mají naznačit, kolikrát sportovní Nissany pokořily svoji německou konkurenci na Nürburgringu.

Hned v Goodwoodu zasáhli zástupci značky Porsche, kteří týmu Nissan pohrozili soudní pří opírající se o porušení autorského práva. Nissan proto loga Porsche nahradili obrysem erbu s nápisem Porsche na svém středu. To však nebyl jediný útok Nissanu na německou konkurenci, v rámci kampaně se například na jednom z londýnských divadel skví billboard s nápisem „Jak přemoci Němce“...

Klepněte pro větší obrázek
„Sestřelená” Porsche se německé automobilce nelíbí... Co ale místo soudních pří dělat lepší auta a vytřít Nissanu zrak?

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 871 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 420 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: 19 970 km
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2014
Stav: 36 794 km
Cena: 330 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků