Porsche hodlá žalovat Nissan za agresivní reklamy

A po delší době zde konečně máme zase jeden spor mezi výrobci automobilů. Tentokrát se podle Guardianu týká Nissanu a Porsche, přičemž jsou do něj namočeny rovněž značky BMW a Audi.

Oheň zaplál na pozadí letošního Festivalu rychlosti v Goodwoodu, kde se objevilo několik vozů Nissan s všeříkající grafikou na dveřích, kterou si můžete prohlédnout na připojeném snímku. Typické zářezy mají naznačit, kolikrát sportovní Nissany pokořily svoji německou konkurenci na Nürburgringu.

Hned v Goodwoodu zasáhli zástupci značky Porsche, kteří týmu Nissan pohrozili soudní pří opírající se o porušení autorského práva. Nissan proto loga Porsche nahradili obrysem erbu s nápisem Porsche na svém středu. To však nebyl jediný útok Nissanu na německou konkurenci, v rámci kampaně se například na jednom z londýnských divadel skví billboard s nápisem „Jak přemoci Němce“...

Klepněte pro větší obrázek
„Sestřelená” Porsche se německé automobilce nelíbí... Co ale místo soudních pří dělat lepší auta a vytřít Nissanu zrak?
TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 26 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků