Porsche GT4 Clubsport MR je dokonalejším okruhovým strojem

Možná si vzpomínáte na závodní Porsche Cayman GT4 Clubsport, který automobilka představila loni v zimě na autosalonu v Los Angeles. Technicky vychází ze silničního Caymanu GT4, takže disponuje nezměněným výkonem 283 kW (385 koní), ale má šestistupňovou dvouspojkovou převodovku, přední nápravu z GT3 Cup a posílené brzdy.

Nové Porsche Cayman GT4 Clubsport pro závodní tratě

Nové Porsche Cayman GT4 Clubsport pro závodní tratě

To ovšem neznamená, že nemůže být ještě lepší. Společnost Manthey-Racing (odtud pramení písmena MR v názvu auta) závodní speciál ještě dále vylepšila. Nově tu tedy najdete dveře a kapotu z karbonu a okna z polykarbonátu, což snížilo hmotnost přibližně o 40 kilogramů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pohonnou jednotku s výkonem 385 koní si Cayman GT4 Clubsport MR přebírá ze sériového modelu, převodovka ale není manuální, nýbrž automatická se dvěma spojkami

Auto dostalo plně nastavitelný závodní podvozek a přepracovaný spoiler na zádi. Co se nezměnilo, je přítomnost osmnáctipalcových kovaných disků, stolitrová závodní nádrž a spartánský interiér, ve kterém se nachází jen to nejdůležitější pro závodní použití.

Dobrou zprávou je, že Cayman GT4 Clubsport MR se díky zmíněným úpravám může účastnit celé řady podniků podle regulí GT4, namátkou například Pirelli World Challenge třídy GTS, IMSA Continental Tire Sports Car Challenge třídy DS. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

dnes | Jan Mička
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků