Porsche GT4 Clubsport MR je dokonalejším okruhovým strojem

Možná si vzpomínáte na závodní Porsche Cayman GT4 Clubsport, který automobilka představila loni v zimě na autosalonu v Los Angeles. Technicky vychází ze silničního Caymanu GT4, takže disponuje nezměněným výkonem 283 kW (385 koní), ale má šestistupňovou dvouspojkovou převodovku, přední nápravu z GT3 Cup a posílené brzdy.

Nové Porsche Cayman GT4 Clubsport pro závodní tratě

Nové Porsche Cayman GT4 Clubsport pro závodní tratě

To ovšem neznamená, že nemůže být ještě lepší. Společnost Manthey-Racing (odtud pramení písmena MR v názvu auta) závodní speciál ještě dále vylepšila. Nově tu tedy najdete dveře a kapotu z karbonu a okna z polykarbonátu, což snížilo hmotnost přibližně o 40 kilogramů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pohonnou jednotku s výkonem 385 koní si Cayman GT4 Clubsport MR přebírá ze sériového modelu, převodovka ale není manuální, nýbrž automatická se dvěma spojkami

Auto dostalo plně nastavitelný závodní podvozek a přepracovaný spoiler na zádi. Co se nezměnilo, je přítomnost osmnáctipalcových kovaných disků, stolitrová závodní nádrž a spartánský interiér, ve kterém se nachází jen to nejdůležitější pro závodní použití.

Dobrou zprávou je, že Cayman GT4 Clubsport MR se díky zmíněným úpravám může účastnit celé řady podniků podle regulí GT4, namátkou například Pirelli World Challenge třídy GTS, IMSA Continental Tire Sports Car Challenge třídy DS. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků