Porsche GT4 Clubsport MR je dokonalejším okruhovým strojem

Možná si vzpomínáte na závodní Porsche Cayman GT4 Clubsport, který automobilka představila loni v zimě na autosalonu v Los Angeles. Technicky vychází ze silničního Caymanu GT4, takže disponuje nezměněným výkonem 283 kW (385 koní), ale má šestistupňovou dvouspojkovou převodovku, přední nápravu z GT3 Cup a posílené brzdy.

Tiskové zprávy | Porsche

Nové Porsche Cayman GT4 Clubsport pro závodní tratě

To ovšem neznamená, že nemůže být ještě lepší. Společnost Manthey-Racing (odtud pramení písmena MR v názvu auta) závodní speciál ještě dále vylepšila. Nově tu tedy najdete dveře a kapotu z karbonu a okna z polykarbonátu, což snížilo hmotnost přibližně o 40 kilogramů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pohonnou jednotku s výkonem 385 koní si Cayman GT4 Clubsport MR přebírá ze sériového modelu, převodovka ale není manuální, nýbrž automatická se dvěma spojkami

Auto dostalo plně nastavitelný závodní podvozek a přepracovaný spoiler na zádi. Co se nezměnilo, je přítomnost osmnáctipalcových kovaných disků, stolitrová závodní nádrž a spartánský interiér, ve kterém se nachází jen to nejdůležitější pro závodní použití.

Dobrou zprávou je, že Cayman GT4 Clubsport MR se díky zmíněným úpravám může účastnit celé řady podniků podle regulí GT4, namátkou například Pirelli World Challenge třídy GTS, IMSA Continental Tire Sports Car Challenge třídy DS. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků