Porsche GT Coupé: konkurence pro Quattroporte?

Na rok 2008 plánuje Porsche uvedení nového kupé, které má ovšem podobně jako Mercedes-Benz CLS čtyři dveře. Ty se otvírají proti sobě podobně jako u Mazdy RX-8, což usnadňuje nastupování i vystupování. Projekt velkého kupé/sedanu byl v plánu už dříve, Porsche však kvůli obavám z případných malých prodejů koncept modelu 989 do výroby nepustilo. Dnes je však situace jiná, tradičně sportovní značka hledá další skulinky na trhu, což už vyústilo např. v uvedení SUV Cayenne.

GT Coupé s délkou 4,9 m a objemem zavazadlového prostoru 450 l bude mít samozřejmě tradiční pohon zadní nápravy, motor bude umístěn vpředu. Později přijde na trh také verze s pohonem všech kol. Pod kapotou se budou nacházet zajímavé „motůrky“ s osmi a deseti válci a s výkony 340, 450 a 612 koní (250, 330 a 450 kW). Ročně se v továrně v Lispku vyrobí okolo dvaceti tisíc kusů, což je skutečně smělý plán. Základní cena totiž bude činit monstrózních 220 tisíc eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: Auto Motor und Sport

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků