Porsche chystá závodní Cayman GT4 Clubsport. Ukáže se v Los Angeles

Porsche chystá závodní Cayman GT4 Clubsport. Ukáže se v Los Angeles

Porsche představí na autosalonu v Los Angeles závodní verzi modelu Cayman GT4. Novinka dostane označení Clubsport a automobilka zároveň s odhalením svého speciálu spustí také prodej. Evropské objednávky přijímá Porsche Motorsport ve Weissachu.

Nové Porsche Cayman GT4: 385 koní a pořád ještě manuál

Nové Porsche Cayman GT4: 385 koní a pořád ještě manuál

Cayman GT4 Clubsport používá šestiválcový motor o objemu 3,8 litru, který nabídne výkon 283 kW (385 k). Ten spolupracuje s dvouspojkovou převodovkou a samosvorným diferenciálem na zadní nápravě. Přední náprava se sem nastěhovala z modelu 911 GT3 Cup.

Boxster Spyder je mizerný kabriolet, ale fantastický sporťák [jízdní dojmy]

Boxster Spyder je mizerný kabriolet, ale fantastický sporťák [jízdní dojmy]

Podrobnější informace zveřejní Porsche později, takže teď už můžeme přidat pouze zmínku o brzdách, které mají průměr 380 mm na všech kolech, a také o hmotnosti. Závodní Cayman GT4 bude vážit 1300 kg. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků