Porsche chystá závodní Cayman GT4 Clubsport. Ukáže se v Los Angeles

Porsche chystá závodní Cayman GT4 Clubsport. Ukáže se v Los Angeles

Porsche představí na autosalonu v Los Angeles závodní verzi modelu Cayman GT4. Novinka dostane označení Clubsport a automobilka zároveň s odhalením svého speciálu spustí také prodej. Evropské objednávky přijímá Porsche Motorsport ve Weissachu.

Nové Porsche Cayman GT4: 385 koní a pořád ještě manuál

Nové Porsche Cayman GT4: 385 koní a pořád ještě manuál

Cayman GT4 Clubsport používá šestiválcový motor o objemu 3,8 litru, který nabídne výkon 283 kW (385 k). Ten spolupracuje s dvouspojkovou převodovkou a samosvorným diferenciálem na zadní nápravě. Přední náprava se sem nastěhovala z modelu 911 GT3 Cup.

Boxster Spyder je mizerný kabriolet, ale fantastický sporťák [jízdní dojmy]

Boxster Spyder je mizerný kabriolet, ale fantastický sporťák [jízdní dojmy]

Podrobnější informace zveřejní Porsche později, takže teď už můžeme přidat pouze zmínku o brzdách, které mají průměr 380 mm na všech kolech, a také o hmotnosti. Závodní Cayman GT4 bude vážit 1300 kg. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků