Porsche chystá závodní Cayman GT4 Clubsport. Ukáže se v Los Angeles

Porsche chystá závodní Cayman GT4 Clubsport. Ukáže se v Los Angeles

Porsche představí na autosalonu v Los Angeles závodní verzi modelu Cayman GT4. Novinka dostane označení Clubsport a automobilka zároveň s odhalením svého speciálu spustí také prodej. Evropské objednávky přijímá Porsche Motorsport ve Weissachu.

Nové Porsche Cayman GT4: 385 koní a pořád ještě manuál

Nové Porsche Cayman GT4: 385 koní a pořád ještě manuál

Cayman GT4 Clubsport používá šestiválcový motor o objemu 3,8 litru, který nabídne výkon 283 kW (385 k). Ten spolupracuje s dvouspojkovou převodovkou a samosvorným diferenciálem na zadní nápravě. Přední náprava se sem nastěhovala z modelu 911 GT3 Cup.

Boxster Spyder je mizerný kabriolet, ale fantastický sporťák [jízdní dojmy]

Boxster Spyder je mizerný kabriolet, ale fantastický sporťák [jízdní dojmy]

Podrobnější informace zveřejní Porsche později, takže teď už můžeme přidat pouze zmínku o brzdách, které mají průměr 380 mm na všech kolech, a také o hmotnosti. Závodní Cayman GT4 bude vážit 1300 kg. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků