Porsche chce zaujmout zákazníky, které čas na kolo nezajímá. Co to znamená?

Co se u Porsche mění? Během představení nové 911 GT3 s manuální převodovkou se rozpovídal šéf divize GT.

Štvou vás automatické převodovky, které ze světa supersportů téměř vytlačily tři pedály? Časy na severní smyčce Nürburgringu vás nezajímají? Slova Andrease Preuningera, šéfa divize GT u Porsche, vás jistě potěší. O směřování nejsilnějších 911 si promluvil s redaktorem webu AutoGuide.

"Je tu stále spousta lidí, kteří se nedívají na stopky, chtějí si své auto na okruhu prostě co nejvíc užít, být maximálně propojen s jeho technikou," říká Preuninger s tím, že kvůli tomu se již u Porsche o časy na Nordschleife tolik nezajímají, speciálně u některých modelů.

Audi a Porsche budou mít společnou platformu pro elektromobily

Audi a Porsche budou mít společnou platformu pro elektromobily

Preuninger pokračuje tím, že ladění sériového vozu na Norschleife zničí jeho ovladatelnost kdekoli jinde, což ve Stuttgartu kvůli rekordnímu kolu rozhodně nechtějí. James May již před lety v pořadu Top Gear říkal to samé. Zdá se, že dochází na jeho slova.

I když nová GT3 s manuální převodovkou nebyla navržena pro nejrychlejší časy v německém Zeleném pekle, neznamená to, že se Porsche čas od času nějakým úspěchem pod hradem Nürburg nepochlubí.

Porsche přidalo koně do motoru kultovního modelu 911. A změn je více

Porsche přidalo koně do motoru kultovního modelu 911. A změn je více

Pfeuninger dokonce prohlásil, že se máme těšit na něco opravdu rychlého. Pokoří snad chystané 911 GT2 RS často zpochybňovaný rekord Lamborghini Huracán Performante, i když podle šéfa automobilky nebylo navrženo primárně za tímto účelem?

Prohlédněte si faceliftovanou verzi 911 GT3 , která opět nabízí i volbu manuální převodovky:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků