Porsche chce zaujmout zákazníky, které čas na kolo nezajímá. Co to znamená?

Co se u Porsche mění? Během představení nové 911 GT3 s manuální převodovkou se rozpovídal šéf divize GT.

Štvou vás automatické převodovky, které ze světa supersportů téměř vytlačily tři pedály? Časy na severní smyčce Nürburgringu vás nezajímají? Slova Andrease Preuningera, šéfa divize GT u Porsche, vás jistě potěší. O směřování nejsilnějších 911 si promluvil s redaktorem webu AutoGuide.

"Je tu stále spousta lidí, kteří se nedívají na stopky, chtějí si své auto na okruhu prostě co nejvíc užít, být maximálně propojen s jeho technikou," říká Preuninger s tím, že kvůli tomu se již u Porsche o časy na Nordschleife tolik nezajímají, speciálně u některých modelů.

Elektromobily | Byznys | Audi | Porsche

Audi a Porsche budou mít společnou platformu pro elektromobily

Preuninger pokračuje tím, že ladění sériového vozu na Norschleife zničí jeho ovladatelnost kdekoli jinde, což ve Stuttgartu kvůli rekordnímu kolu rozhodně nechtějí. James May již před lety v pořadu Top Gear říkal to samé. Zdá se, že dochází na jeho slova.

I když nová GT3 s manuální převodovkou nebyla navržena pro nejrychlejší časy v německém Zeleném pekle, neznamená to, že se Porsche čas od času nějakým úspěchem pod hradem Nürburg nepochlubí.

Premiéry | Porsche

Porsche přidalo koně do motoru kultovního modelu 911. A změn je více

Pfeuninger dokonce prohlásil, že se máme těšit na něco opravdu rychlého. Pokoří snad chystané 911 GT2 RS často zpochybňovaný rekord Lamborghini Huracán Performante, i když podle šéfa automobilky nebylo navrženo primárně za tímto účelem?

Prohlédněte si faceliftovanou verzi 911 GT3 , která opět nabízí i volbu manuální převodovky:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků