Porsche chce zaujmout zákazníky, které čas na kolo nezajímá. Co to znamená?

Co se u Porsche mění? Během představení nové 911 GT3 s manuální převodovkou se rozpovídal šéf divize GT.

Štvou vás automatické převodovky, které ze světa supersportů téměř vytlačily tři pedály? Časy na severní smyčce Nürburgringu vás nezajímají? Slova Andrease Preuningera, šéfa divize GT u Porsche, vás jistě potěší. O směřování nejsilnějších 911 si promluvil s redaktorem webu AutoGuide.

"Je tu stále spousta lidí, kteří se nedívají na stopky, chtějí si své auto na okruhu prostě co nejvíc užít, být maximálně propojen s jeho technikou," říká Preuninger s tím, že kvůli tomu se již u Porsche o časy na Nordschleife tolik nezajímají, speciálně u některých modelů.

Audi a Porsche budou mít společnou platformu pro elektromobily

Audi a Porsche budou mít společnou platformu pro elektromobily

Preuninger pokračuje tím, že ladění sériového vozu na Norschleife zničí jeho ovladatelnost kdekoli jinde, což ve Stuttgartu kvůli rekordnímu kolu rozhodně nechtějí. James May již před lety v pořadu Top Gear říkal to samé. Zdá se, že dochází na jeho slova.

I když nová GT3 s manuální převodovkou nebyla navržena pro nejrychlejší časy v německém Zeleném pekle, neznamená to, že se Porsche čas od času nějakým úspěchem pod hradem Nürburg nepochlubí.

Porsche přidalo koně do motoru kultovního modelu 911. A změn je více

Porsche přidalo koně do motoru kultovního modelu 911. A změn je více

Pfeuninger dokonce prohlásil, že se máme těšit na něco opravdu rychlého. Pokoří snad chystané 911 GT2 RS často zpochybňovaný rekord Lamborghini Huracán Performante, i když podle šéfa automobilky nebylo navrženo primárně za tímto účelem?

Prohlédněte si faceliftovanou verzi 911 GT3 , která opět nabízí i volbu manuální převodovky:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 980 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 780 000 Kč
Porsche Cayenne 4,8
Rok výroby: 2012
Stav: 97 358 km
Cena: 1 350 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 390 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 476 km
Cena: 280 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků