Porsche chce zaujmout zákazníky, které čas na kolo nezajímá. Co to znamená?

Co se u Porsche mění? Během představení nové 911 GT3 s manuální převodovkou se rozpovídal šéf divize GT.

Štvou vás automatické převodovky, které ze světa supersportů téměř vytlačily tři pedály? Časy na severní smyčce Nürburgringu vás nezajímají? Slova Andrease Preuningera, šéfa divize GT u Porsche, vás jistě potěší. O směřování nejsilnějších 911 si promluvil s redaktorem webu AutoGuide.

"Je tu stále spousta lidí, kteří se nedívají na stopky, chtějí si své auto na okruhu prostě co nejvíc užít, být maximálně propojen s jeho technikou," říká Preuninger s tím, že kvůli tomu se již u Porsche o časy na Nordschleife tolik nezajímají, speciálně u některých modelů.

Audi a Porsche budou mít společnou platformu pro elektromobily

Audi a Porsche budou mít společnou platformu pro elektromobily

Preuninger pokračuje tím, že ladění sériového vozu na Norschleife zničí jeho ovladatelnost kdekoli jinde, což ve Stuttgartu kvůli rekordnímu kolu rozhodně nechtějí. James May již před lety v pořadu Top Gear říkal to samé. Zdá se, že dochází na jeho slova.

I když nová GT3 s manuální převodovkou nebyla navržena pro nejrychlejší časy v německém Zeleném pekle, neznamená to, že se Porsche čas od času nějakým úspěchem pod hradem Nürburg nepochlubí.

Porsche přidalo koně do motoru kultovního modelu 911. A změn je více

Porsche přidalo koně do motoru kultovního modelu 911. A změn je více

Pfeuninger dokonce prohlásil, že se máme těšit na něco opravdu rychlého. Pokoří snad chystané 911 GT2 RS často zpochybňovaný rekord Lamborghini Huracán Performante, i když podle šéfa automobilky nebylo navrženo primárně za tímto účelem?

Prohlédněte si faceliftovanou verzi 911 GT3 , která opět nabízí i volbu manuální převodovky:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků