Porsche chce konkurovat superchargerům Tesly. Za 20 minut dobijí na 400 km

Porsche pro vůz postavený na bázi konceptu Mission E i další své elektrické modely chystá síť rychlodobíjecích stanic

Turbo Charging. Takové označení by v budoucnosti měly nést nové rychlodobíjecí stanice, které připravuje divize Porsche pro vývoj v oblasti elektřiny a elektroniky. Vedoucí této divize Uwe Michaels informoval, že stanice budou schopny dobíjet až 350 kilowatty.

Porsche připouští, že vybudování takové sítě si bude vyžadovat obrovské finanční prostředky, nicméně je to prý nutné. Majitelé rychlých elektromobilů Porsche budou totiž také vyžadovat rychlé dobíjení.

Porsche si věří: Elektrického Mission E se prodá 20 tisíc kusů ročně

Porsche si věří: Elektrického Mission E se prodá 20 tisíc kusů ročně

Porsche v současné době předpokládá, že za dvacet minut stání u takového rychlodobíječky Turbo Charging získá vůz energii na ujetí dalších přibližně 250 mil (400 kilometrů). Díky tomuto rychlému dobíjení prý rovněž bude možné snížit pohotovostní hmotnost chystaného elektromobilu.

Porsche Mission E nepochybně nebude jediným elektromobilem v nabídce této značky z německého Stuttgartu. Michael Steiner, který je zodpovědný za výzkum a vývoj Porsche po potvrdil již před řadou měsíců.

Porsche může na konceptu Mission E postavit rodinu EV aut

Porsche může na konceptu Mission E postavit rodinu EV aut

Koncepční konstrukce Mission E nám dává mnoho technického potenciálu, se kterým můžeme pracovat. Jsme toho názoru, že elektrické pohonné jednotky budou v budoucnu stále více populárnější a tento segment se bude vyvíjet. I proto si myslíme, že by Porsche nemělo nabízet jen jeden model poháněný elektřinou,“ uvádí Steiner, který zároveň potvrdil, že platforma Mission E může nabídnout celou řadu designů vozů.

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků