Porsche Cayman: slabší model na našem trhu (české ceny)

14 komentářů

Tom
17. srpna • 17:00

Dneska jsem ho videl poprve ve stutecnosti (dalnice A96 pred Mnichovem). Ze predu je to typicke Porsche, ale ze zadu to vypada tak trochu retro, vzlaste ty vypoukle hrany, co pokracuji od strechy k zadnim svetlum. Divne, ale zajimave. Osobne na techto autech nic nevidim a ani neni muj sen tato kategorie aut .....

k
16. srpna • 22:15

http://www.youtube.com/watch?v=yRs6oMlyfK8

Brouk
16. srpna • 11:45

...s takovým šušněm. za mega sto koupim mustanga, za 8000eur tam dodám saleen kompresor, 500 HP bude doma a za stejnou cenu jako ...kolik že to měl ten citron???

Brouk
16. srpna • 11:47

aaaale, píšu blbosti. Když sport´ák, tak Fabia RS. Ta ujede všem:-D:-D

Tonda
16. srpna • 12:50

máš víc pravdy než si myslíš - i bez toho kompresoru :-D
Shodou okolností jsem včera poprvé řídil Mustanga (V8) a předevčírem Cayman S -
mustang vyhrál na celé čáře - nesrovnatelně zábavnější: v první zatáčce jsem jel bokem (pravda, na dlažbě odskočila tuhá náprava) a věděl jsem, že je rozhodnuto... A ten zvuk,to už byla jen třešnička na dortu B-]Dělat slabší Cayman než je S je ostuda, ale proč by to nedělali, když to lidi budou kupovat.

Tommy
16. srpna • 13:35

Cayman a Mustang - to sa da zrovnavat? Cayman je na cistu stopu a efektivnost, Mustang skor na srandu a efekt, ale jazdnymi vlastnostmi sa to fakt zrovnavat neda...

Tonda
16. srpna • 13:50

jen rozvíjím co napsal Brouk, a jenom proto, že právě tyhle 2 auta mám v čerstvé paměti.
A srovnávat se dá všechno ;-)
Víc "na efekt" bude spíš ten základní Cayman, protože moc nepojede (snad aspoň ten carving v zatáčkách) - ale majitel si bude moct foukat, že má Porsche...
Mě prostě větší radost z jízdy dělal ten mustang. A to jsem nečekal.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jan
17. srpna • 8:29

Me osobne by po case vadilo, ze s Mustnagem musim byt takzvane "furt ve strehu". To auto je proste necitelny, prijde nejaka necekana udalost a pokud neni clovek plne soustredeny, tak to muze jednoduse rozbit. Ja se rad v aute citim v pohode, nenastupuju s vedomim, ze to pro me nebude relaxace, ale vypotim kybl adrenalinu. Proste auto na blbnuti a ne na kazdodenni jezdeni. Obe auta maji jinou filozofii.

Tonda
17. srpna • 17:34

Když mu nešlapeš na krk, tak je relaxační maximálně. Nevím, kdes vzal, že je nečitelný...
To Cayman není zrovna relax :-D - TO byl "kýbl adrenalinu" (a za 2 hod. bolest hlavy z řevu motoru hned za hlavou)

Armando
17. srpna • 22:52

No vzhledem k tomu, že Mustanga má tady jeden znamý (nový typ), tak z něho zase tak nadšený není, po vyprchání euforie dokáže být velmi kritický. Auto je to tvrdé, podvozek jak z tranzitu, velky žravý motor. Pekna skořápka, ale technika na úrovni stodoly. To jsou jeho slova... Porsche mám za techničtější, evropštější a uživatelsky přívětivějš auto. (zkušenost z 911)

RS
1. září • 17:45

tak proc jsi ho kupoval kdyz o tom vi prd? Mustang se kupuje srcem!:-D

RS
1. září • 17:49

mimochodem "Transit" ma podvozek pro mne velmi fajn.

MOMO
16. srpna • 6:52

Krasny auto,co dodat;-)

stylus
16. srpna • 10:47

A za ty penize je to fakt nadhera.....proste porsche ktery si muzou dovolit hodne lidi....

Doporučujeme

Články odjinud