Dneska jsem ho videl poprve ve stutecnosti (dalnice A96 pred Mnichovem). Ze predu je to typicke Porsche, ale ze zadu to vypada tak trochu retro, vzlaste ty vypoukle hrany, co pokracuji od strechy k zadnim svetlum. Divne, ale zajimave. Osobne na techto autech nic nevidim a ani neni muj sen tato kategorie aut .....
http://www.youtube.com/watch?v=yRs6oMlyfK8
...s takovým šušněm. za mega sto koupim mustanga, za 8000eur tam dodám saleen kompresor, 500 HP bude doma a za stejnou cenu jako ...kolik že to měl ten citron???
aaaale, píšu blbosti. Když sport´ák, tak Fabia RS. Ta ujede všem:-D:-D
máš víc pravdy než si myslíš - i bez toho kompresoru :-DShodou okolností jsem včera poprvé řídil Mustanga (V8) a předevčírem Cayman S - mustang vyhrál na celé čáře - nesrovnatelně zábavnější: v první zatáčce jsem jel bokem (pravda, na dlažbě odskočila tuhá náprava) a věděl jsem, že je rozhodnuto... A ten zvuk,to už byla jen třešnička na dortu B-]Dělat slabší Cayman než je S je ostuda, ale proč by to nedělali, když to lidi budou kupovat.
Cayman a Mustang - to sa da zrovnavat? Cayman je na cistu stopu a efektivnost, Mustang skor na srandu a efekt, ale jazdnymi vlastnostmi sa to fakt zrovnavat neda...
jen rozvíjím co napsal Brouk, a jenom proto, že právě tyhle 2 auta mám v čerstvé paměti.A srovnávat se dá všechno ;-) Víc "na efekt" bude spíš ten základní Cayman, protože moc nepojede (snad aspoň ten carving v zatáčkách) - ale majitel si bude moct foukat, že má Porsche... Mě prostě větší radost z jízdy dělal ten mustang. A to jsem nečekal.
Me osobne by po case vadilo, ze s Mustnagem musim byt takzvane "furt ve strehu". To auto je proste necitelny, prijde nejaka necekana udalost a pokud neni clovek plne soustredeny, tak to muze jednoduse rozbit. Ja se rad v aute citim v pohode, nenastupuju s vedomim, ze to pro me nebude relaxace, ale vypotim kybl adrenalinu. Proste auto na blbnuti a ne na kazdodenni jezdeni. Obe auta maji jinou filozofii.
Když mu nešlapeš na krk, tak je relaxační maximálně. Nevím, kdes vzal, že je nečitelný... To Cayman není zrovna relax :-D - TO byl "kýbl adrenalinu" (a za 2 hod. bolest hlavy z řevu motoru hned za hlavou)
No vzhledem k tomu, že Mustanga má tady jeden znamý (nový typ), tak z něho zase tak nadšený není, po vyprchání euforie dokáže být velmi kritický. Auto je to tvrdé, podvozek jak z tranzitu, velky žravý motor. Pekna skořápka, ale technika na úrovni stodoly. To jsou jeho slova... Porsche mám za techničtější, evropštější a uživatelsky přívětivějš auto. (zkušenost z 911)
tak proc jsi ho kupoval kdyz o tom vi prd? Mustang se kupuje srcem!:-D
mimochodem "Transit" ma podvozek pro mne velmi fajn.
Krasny auto,co dodat;-)
A za ty penize je to fakt nadhera.....proste porsche ktery si muzou dovolit hodne lidi....
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.