Porsche Cayman: slabší model na našem trhu (české ceny)

Porsche Cayman: slabší model na našem trhu (české ceny)

Porsche Inter Auto CZ uvedla do prodeje na českém trhu po modelu Cayman S slabší variantu Cayman. Ve dvoumístném voze, postaveném na základě řady Boxster, pracuje šestiválcový motor boxer o objemu 2,7 litrů s výkonem 180 kW (245 koní). Nejvyšší rychlost je 258 kilometrů v hodině. Zrychlení z nuly na 100 km/h zvládne sportovní vůz s manuální převodovkou za 6,1 sekundy; průměrná spotřeba podle EU normy činí 9,3 litrů na 100 kilometrů.

Díky systému VarioCam Plus dosahuje Cayman točivého momentu 273 Nm, který je k dispozici v rozmezí od 4 600 do 6 000 otáček za minutu. Přenos síly zajišťuje pětirychlostní manuální převodovka, na přání se dodává i šestirychlostní převodovka ve spojení s Porsche Active Suspension Management (PASM). Jako třetí variantu nabízí Porsche svým zákazníkům známou pětirychlostní automatiku Tiptronic, která umožňuje velmi sportovní řazení pomocí tlačítek na ramenech volantu.

Cayman přijíždí na 17palcových litých kolech s individuálním designem pěti dvojitých paprsků. Vpředu jsou sériově montovány pneumatiky o rozměru 205/55 na 6,5 palců širokých ráfcích, zadní kombinace je 235/50 na 8 palcích. Ve spojení se standardně dodávaným Porsche Stability Management (PSM) nabízí podvozek solidní jízdíní vlastnosti. Jako zvláštní výbava se dodává Porsche Active Suspension Management (PASM). Systém sníží podvozek o deset milimetrů a přizpůsobuje tlumení automaticky aktuální jízdní situaci. Pomocí tlačítka na středové konzole může řidič volit mezi režimy Normal a Sport.

Dalšími zvláštnostmi vozu Cayman jsou černé třmeny brzd, černá lišta předního spoileru, nápis za zádi provedený titanovou barvou a lichoběžníková koncovka výfuku. Vnitřek vozu přesvědčuje obsáhlou sériovou výbavou. K ní patří klimatizace, rádio s CD, vysoce kvalitní potahy Alcantara, černé podklady přístrojů a prahy s nápisem Cayman. Stejně jako u většího bratra Cayman S jsou díky koncepci uložení motoru uprostřed k dispozici dva kufry  s celkovým objemem 410 litrů. Ve spojení s řadou odkládacích ploch tato koncepce zvyšuje užitnou hodnotu sportovního kupé.

Potřebnou bezpečnost zajišťují dva plnoobjemové airbagy pro ochranu proti čelnímu nárazu a propracovaný systém Porsche Side Impact Protection Sytem (POSIP), který nabízí velmi dobrou ochranu při bočních nárazech díky kombinaci hrudníkového a hlavového airbagu na každé straně vozu.

Základní cena vozu Cayman startuje na českém trhu na částce 1 502 000 Kč vč. DPH.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Cayman

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 820 000 Kč
Porsche 911 3,4
Rok výroby: 2012
Stav: 49 701 km
Cena: 1 850 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 430 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 379 km
Cena: 300 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

dnes | Jiří Švamberk | 1 příspěvek
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků