Porsche Cayman GT4 Clubsport je zajímavá hračka na okruhy

Uprostřed najdeme stále plochý atmosférický šestiválec 3,8 l. Nápravy jsou převzaty z modelu Porsche 911 GT3 Cup.
Seznam kapitol
  1. Porsche Cayman GT4 Clubsport
  2. Fotogalerie: Cayman GT4 Clubsport

Automobilka Porsche zařazuje do nabídky další okruhovou hračku, která nesmí na silnice. Je založena na modelu Porsche Cayman GT4, ale prošla několika úpravami, aby s ní mohli závodníci na oficiální akce, jako je třeba závod na 24 h na Nürburgringu. Jedná se především o splnění bezpečnostních norem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Závodní Cayman GT4 Clubsport se od silniční verze liší i podvozkem, který pochází z větší 911 GT3 Cup. Oproti manuální převodovce v produkční verzi se model Clubsport chlubí závodní dvouspojkou se šesti rychlostmi. Cena? Tři miliony korun bez daně

Pokud jde o pohon, uprostřed najdeme stále plochý atmosférický šestiválec 3,8 l o výkonu 283 kW (385 k), ale na zadní kola tentokrát neposílá výkon manuální, nýbrž šestistupňová dvouspojková převodovka s řazením pod volantem. S trakcí zadní nápravě pomáhá závodní mechanický samosvor.

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Nápravy pocházejí z modelu Porsche 911 GT3 Cup a i masivní ocelové brzdové kotouče o průměru 380 mm jsou převzaté ze závodního programu značky Porsche. Autu nechybí ABS nastavitelné ve dvanácti stupních ani stabilizační systém upravený tak, aby si poradil s použitím hladkých pneumatik.

Porsche Cayman GT4 Clubsport má hmotnost 1300 kg a pokud vám nevyhovuje základní nádrž na 90 l paliva, můžete si připlatit za menší na 70 l nebo naopak větší stolitrovou. Cena závodního Caymanu je stanovena na 111 000 eur bez daně, tedy tři miliony korun podle aktuálního kurzu.

Zobrazit tiskovou zprávu
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Porsche Cayman GT4 Clubsport
  2. Fotogalerie: Cayman GT4 Clubsport
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků