Porsche Cayman GT4 Clubsport je zajímavá hračka na okruhy

Uprostřed najdeme stále plochý atmosférický šestiválec 3,8 l. Nápravy jsou převzaty z modelu Porsche 911 GT3 Cup.
Seznam kapitol
  1. Porsche Cayman GT4 Clubsport
  2. Fotogalerie: Cayman GT4 Clubsport

Automobilka Porsche zařazuje do nabídky další okruhovou hračku, která nesmí na silnice. Je založena na modelu Porsche Cayman GT4, ale prošla několika úpravami, aby s ní mohli závodníci na oficiální akce, jako je třeba závod na 24 h na Nürburgringu. Jedná se především o splnění bezpečnostních norem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Závodní Cayman GT4 Clubsport se od silniční verze liší i podvozkem, který pochází z větší 911 GT3 Cup. Oproti manuální převodovce v produkční verzi se model Clubsport chlubí závodní dvouspojkou se šesti rychlostmi. Cena? Tři miliony korun bez daně

Pokud jde o pohon, uprostřed najdeme stále plochý atmosférický šestiválec 3,8 l o výkonu 283 kW (385 k), ale na zadní kola tentokrát neposílá výkon manuální, nýbrž šestistupňová dvouspojková převodovka s řazením pod volantem. S trakcí zadní nápravě pomáhá závodní mechanický samosvor.

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Nápravy pocházejí z modelu Porsche 911 GT3 Cup a i masivní ocelové brzdové kotouče o průměru 380 mm jsou převzaté ze závodního programu značky Porsche. Autu nechybí ABS nastavitelné ve dvanácti stupních ani stabilizační systém upravený tak, aby si poradil s použitím hladkých pneumatik.

Porsche Cayman GT4 Clubsport má hmotnost 1300 kg a pokud vám nevyhovuje základní nádrž na 90 l paliva, můžete si připlatit za menší na 70 l nebo naopak větší stolitrovou. Cena závodního Caymanu je stanovena na 111 000 eur bez daně, tedy tři miliony korun podle aktuálního kurzu.

Zobrazit tiskovou zprávu
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Porsche Cayman GT4 Clubsport
  2. Fotogalerie: Cayman GT4 Clubsport
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 820 000 Kč
Porsche Cayenne 4,8
Rok výroby: 2012
Stav: 97 358 km
Cena: 1 350 000 Kč
Porsche 911 3,4
Rok výroby: 2012
Stav: 49 701 km
Cena: 1 850 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 400 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků