Porsche Cayman Club Sport: odlehčená verze se pomalu rýsuje

Podle serveru Rennteam automobilka Porsche připravuje odlehčené provedení svého malého sportovního vozu Cayman s označením Club Sport, tedy CS. Novinka se má vyznačovat hliníkovými dveřmi a výklopnou zádí, speciálními devatenáctipalcovými ráfky z typu GT2 RS a dalšími díly, které mají snížit její hmotnost. Celkově se mají nové komponenty postarat o snížení zátěže v rozmezí od 74 do 84 kg v porovnání s modelem Cayman S. Mezi další vítané prvky má patřit pérování Sport PASM snižující světlou výšku o 20 mm a decentní spoiler na zádi, připlatit bude možno za ochrannou klec a závodní sedadla s adekvátními bezpečnostními pásy.

Pod zadní kapotou má trůnit přímovstřikový šestiválec s objemem 3,4 l a výkonem 333 koní (245 kW), což je o 9 koní (7 kW) více než u standardního Caymanu S. To se podle Rennteam.com promítne do zrychlení z klidu na 100 km/h ve výši 4,6 s, tedy o 0,3 s lepšího výsledku než u Caymanu S.

Novinka Cayman CS by se měla světu představit ještě letos na autosalonu v Los Angeles, aby se v showroomech objevila během příštího roku jako model 2012. Cena vozu se má v Evropě pohybovat okolo 51 000 eur.

Zní to všechno moc hezky, ale na to, že o osudu Caymanu CS není zatím definitivně rozhodnuto, jsou k mání snad až příliš přesné informace, nemyslíte?

Klepněte pro větší obrázek
Možná podoba Porsche Cayman Club Sport  Zdroj: Teamspeed

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 76 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků