Porsche Cayman Club Sport: odlehčená verze se pomalu rýsuje

Podle serveru Rennteam automobilka Porsche připravuje odlehčené provedení svého malého sportovního vozu Cayman s označením Club Sport, tedy CS. Novinka se má vyznačovat hliníkovými dveřmi a výklopnou zádí, speciálními devatenáctipalcovými ráfky z typu GT2 RS a dalšími díly, které mají snížit její hmotnost. Celkově se mají nové komponenty postarat o snížení zátěže v rozmezí od 74 do 84 kg v porovnání s modelem Cayman S. Mezi další vítané prvky má patřit pérování Sport PASM snižující světlou výšku o 20 mm a decentní spoiler na zádi, připlatit bude možno za ochrannou klec a závodní sedadla s adekvátními bezpečnostními pásy.

Pod zadní kapotou má trůnit přímovstřikový šestiválec s objemem 3,4 l a výkonem 333 koní (245 kW), což je o 9 koní (7 kW) více než u standardního Caymanu S. To se podle Rennteam.com promítne do zrychlení z klidu na 100 km/h ve výši 4,6 s, tedy o 0,3 s lepšího výsledku než u Caymanu S.

Novinka Cayman CS by se měla světu představit ještě letos na autosalonu v Los Angeles, aby se v showroomech objevila během příštího roku jako model 2012. Cena vozu se má v Evropě pohybovat okolo 51 000 eur.

Zní to všechno moc hezky, ale na to, že o osudu Caymanu CS není zatím definitivně rozhodnuto, jsou k mání snad až příliš přesné informace, nemyslíte?

Klepněte pro větší obrázek
Možná podoba Porsche Cayman Club Sport  Zdroj: Teamspeed

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

23.  11.  2017 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků