Porsche Cayenne: vůz s pořadovým číslem 100 000 míří do Brazílie

Porsche Cayenne: vůz s pořadovým číslem 100 000 míří do Brazílie

Automobilka Porsche vyrobila Cayenne druhé generace s jubilejním pořadovým číslem 100 000. Konkrétně šlo o provedení Cayenne S s atmosféricky plněným osmiválcem, brazilský zákazník si vybral bílý lak karoserie Pure White. Výroba modelu Cayenne probíhá v továrně v Lipsku, kde vzniká také Panamera a od příštího roku bude zdejší výrobní program rozšířen také o malé SUV Cajun.

Porsche Cayenne byl navzdory velkému nesouhlasu fanoušků automobilky jednoznačný „zásah do černého“. První generace vyráběná v letech 2002 až 2010 dosáhla na velmi slušný výsledek 360 000 vyrobených kusů. Druhá generace má potenciál toto číslo překonat. Mimochodem továrna v Lipsku letos slaví desáté výročí.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche 911 3,4
Rok výroby: 2012
Stav: 49 701 km
Cena: 1 850 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 430 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 379 km
Cena: 300 000 Kč
Porsche Panamera 3,6
Rok výroby: 2010
Stav: 125 205 km
Cena: 900 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků