Porsche Cayenne v sérii Design Edition 3

Porsche pro své SUV Cayenne GTS zavádí limitovanou sérii Design Edition 3. Prodávat se nyní začne i u nás.

Tuto exkluzivní novinku, která se pyšní nejen bohatou výbavou, ale i číslováním jednotlivých vozů, uvede na český trh již na konci května tohoto roku české zastoupení Porsche. Cayenne GTS je tak po modelech Cayman S Porsche Design Edition 1 (psali jsme o něm na tomto místě) a Boxster S Porsche Design Edition 2 dalším vozem této „designérské“ edice.

Nezaměnitelný rukopis proslulého studia Porsche Design je patrný již na zvolené barvě karoserie této edice. Specifická šedá Lavagraumetallic nenajdete na žádném jiném Cayenne, stejně jako „rychlé pruhy” na bocích a kapotě motoru. Šedou barvu dostala také jednadvacetipalcová kola SportPlus. Vnější vzhled doplňují bi-xenonopvé světlomety, od B-sloupků zatemněná okna a nápis Cayenne GTS na zádi s červeně lakovaným písmenem S. Na přání a bez příplatku je v nabídce zvětšený dvojitý střešní spoiler.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 
V interiéru Cayenne GTS Porsche Design Edition 3 nadjeme speciální kožené čalounění oživené výrazným červeným prošitím na přístrojové desce a ve výplních dveří. Sedadla mají výraznější boční vedení a jsou vybavena elektrickým nastavováním s paměťmi. Na předních hlavových opěrkách najdeme znaky Porsche. Střední části opěradel vpředu i vzadu jsou pak čalouněné neklouzavou alcantarou. Stejný materiál je použit rovněž na středovém panelu, výplních dveří, stejně tak jako na vnitřních stranách madel dveří a na čalounění stropu. Jedinečnost interiéru dodávají také karbonové dekorační lišty a nápisy „Porsche Design Edition 3“, kam se jen podíváte - na otáčkoměru, prazích vozu nebo třeba víku odkládací schránky spolujezdce.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 
Nezůstává ale jen u designu. Díky sportovnímu výfuku si budete moci intenzivněji vychutnat zvuk osmiválce o objemu 4,8 litru a výkonu 405 koní. S ním Cayenne GTS Porsche Design Edition 3 dokáže ve spojení se standardně dodávanou samočinnou šestistupňovou převodovkou Tiptronic S zrychlit z nuly na 100 km/h během 6,5 sekundy a jet nejvyšší rychlostí 251 km/h.

Stejně jako v případě předchozích dvou příkladech „Porsche Design Edition“ se mohou zákazníci i nyní těšit na nezaměnitelné designerské příslušenství, které je součástí vozu. Exkluzivně pro Edici 3 byly v Porsche Design-Studiu navrženy například hodinky s automatickým chronografem typu P'6612, lehkým titanovým tělem o průměru 42 mm a kovovým páskem zušlechtěným lakem v lesklé černé karbonové barvě. Tento chronograf svým provedením evokuje materiály používané v motoristickém sportu a současně titanovou barvou svého těla vhodně doplňuje barvu karosérie.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Ani číselník těchto hodinek nepostrádá některé typické rysy designu interiéru používaného v modelech Cayenne. S automobilem ladí rovněž set čtyř zavazadel s nápisem „Porsche Design Edition 3“. Je tvořen trojicí kufrů na kolečkách v různých velikostech a jedním příručním kufříkem. S výjimkou největšího kufru o objemu 62 litrů je možné všechna tato zavazadla použít v letadlech jako kabinová.

Cena toto modelu včetně veškerého příslušenství bude činit 79 100 EUR bez DPH. S daní v českých korunách si tak připravte necelých 2,6 milionu Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Cayenne Design Edition 3
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků