Porsche Cayenne v sérii Design Edition 3

Porsche pro své SUV Cayenne GTS zavádí limitovanou sérii Design Edition 3. Prodávat se nyní začne i u nás.

Tuto exkluzivní novinku, která se pyšní nejen bohatou výbavou, ale i číslováním jednotlivých vozů, uvede na český trh již na konci května tohoto roku české zastoupení Porsche. Cayenne GTS je tak po modelech Cayman S Porsche Design Edition 1 (psali jsme o něm na tomto místě) a Boxster S Porsche Design Edition 2 dalším vozem této „designérské“ edice.

Nezaměnitelný rukopis proslulého studia Porsche Design je patrný již na zvolené barvě karoserie této edice. Specifická šedá Lavagraumetallic nenajdete na žádném jiném Cayenne, stejně jako „rychlé pruhy” na bocích a kapotě motoru. Šedou barvu dostala také jednadvacetipalcová kola SportPlus. Vnější vzhled doplňují bi-xenonopvé světlomety, od B-sloupků zatemněná okna a nápis Cayenne GTS na zádi s červeně lakovaným písmenem S. Na přání a bez příplatku je v nabídce zvětšený dvojitý střešní spoiler.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 
V interiéru Cayenne GTS Porsche Design Edition 3 nadjeme speciální kožené čalounění oživené výrazným červeným prošitím na přístrojové desce a ve výplních dveří. Sedadla mají výraznější boční vedení a jsou vybavena elektrickým nastavováním s paměťmi. Na předních hlavových opěrkách najdeme znaky Porsche. Střední části opěradel vpředu i vzadu jsou pak čalouněné neklouzavou alcantarou. Stejný materiál je použit rovněž na středovém panelu, výplních dveří, stejně tak jako na vnitřních stranách madel dveří a na čalounění stropu. Jedinečnost interiéru dodávají také karbonové dekorační lišty a nápisy „Porsche Design Edition 3“, kam se jen podíváte - na otáčkoměru, prazích vozu nebo třeba víku odkládací schránky spolujezdce.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 
Nezůstává ale jen u designu. Díky sportovnímu výfuku si budete moci intenzivněji vychutnat zvuk osmiválce o objemu 4,8 litru a výkonu 405 koní. S ním Cayenne GTS Porsche Design Edition 3 dokáže ve spojení se standardně dodávanou samočinnou šestistupňovou převodovkou Tiptronic S zrychlit z nuly na 100 km/h během 6,5 sekundy a jet nejvyšší rychlostí 251 km/h.

Stejně jako v případě předchozích dvou příkladech „Porsche Design Edition“ se mohou zákazníci i nyní těšit na nezaměnitelné designerské příslušenství, které je součástí vozu. Exkluzivně pro Edici 3 byly v Porsche Design-Studiu navrženy například hodinky s automatickým chronografem typu P'6612, lehkým titanovým tělem o průměru 42 mm a kovovým páskem zušlechtěným lakem v lesklé černé karbonové barvě. Tento chronograf svým provedením evokuje materiály používané v motoristickém sportu a současně titanovou barvou svého těla vhodně doplňuje barvu karosérie.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Ani číselník těchto hodinek nepostrádá některé typické rysy designu interiéru používaného v modelech Cayenne. S automobilem ladí rovněž set čtyř zavazadel s nápisem „Porsche Design Edition 3“. Je tvořen trojicí kufrů na kolečkách v různých velikostech a jedním příručním kufříkem. S výjimkou největšího kufru o objemu 62 litrů je možné všechna tato zavazadla použít v letadlech jako kabinová.

Cena toto modelu včetně veškerého příslušenství bude činit 79 100 EUR bez DPH. S daní v českých korunách si tak připravte necelých 2,6 milionu Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Cayenne Design Edition 3
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků