Porsche Cayenne Turbo: silnější a komfortnější

Německá automobilka Porsche připravila pro své nejprodávanější auto nový kit. U nejsilnějšího Cayenne Turbo se zvedne výkon motoru na 500 koní z předchozích 450, zlepší se brzdový systém a změny se dotknou i podvozku. Upravené Cayenne tak dosáhne maximálky 270 km/h, sprint na 100 km/h zajede za 5,3 s. Maximální točivý moment vzrostl o 80 Nm na rovných 700 Nm. Porsche uvádí, že kombinovaná spotřeba zůstane navzdory silnějšímu motoru stejná, 15,7 litrů na 100 km.

Již zmiňované brzdy povyrostly na přední nápravě o 30 mm na 380 mm a dosahují tloušťky 38 mm, tedy o 4 mm více než u standardního modelu. Zadní kotouče se protáhly o 28 mm na nynějších 358 mm. Byllo také optimalizováno odvětrávání a chlazení brzdových kotoučů. Silnější verze Cayenne Turbo bude na trh uvedena na konci roku, cena bude činit 116 844 eur. Sériové Cayenne Turbo stojí 101 880 eur a Porsche si za dostavbu kitu bude kalkulovat 14 268 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Panoramatická střecha a zpětná kamera

Další novinkou pro Cayenne je velké panoramatické střešní okno složené ze tří segmentů o celkové ploše 1,4 čtverečních metrů. Jednotlivé části se při otevírání skládají pod sebe, posádka si muže sama zvolit jednu z patnácti poloh. Proti ostrému slunci tu je elektrická roleta. Cena: 3 190 euro.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Zajímavostí je i zpětná výsuvná kamera za 1 612 eur. Širokoúhlý objektiv kamery se vysune při zařazení zpátečky a barevný displej na středové konzole zobrazí řidiči přesný obraz toho, co se děje za jeho autem. Kamera se sama zasune při zařazení prvního rychlostního stupně nebo při překročení hranice 15 km/h.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků