Porsche Cayenne Turbo: silnější a komfortnější

Německá automobilka Porsche připravila pro své nejprodávanější auto nový kit. U nejsilnějšího Cayenne Turbo se zvedne výkon motoru na 500 koní z předchozích 450, zlepší se brzdový systém a změny se dotknou i podvozku. Upravené Cayenne tak dosáhne maximálky 270 km/h, sprint na 100 km/h zajede za 5,3 s. Maximální točivý moment vzrostl o 80 Nm na rovných 700 Nm. Porsche uvádí, že kombinovaná spotřeba zůstane navzdory silnějšímu motoru stejná, 15,7 litrů na 100 km.

Již zmiňované brzdy povyrostly na přední nápravě o 30 mm na 380 mm a dosahují tloušťky 38 mm, tedy o 4 mm více než u standardního modelu. Zadní kotouče se protáhly o 28 mm na nynějších 358 mm. Byllo také optimalizováno odvětrávání a chlazení brzdových kotoučů. Silnější verze Cayenne Turbo bude na trh uvedena na konci roku, cena bude činit 116 844 eur. Sériové Cayenne Turbo stojí 101 880 eur a Porsche si za dostavbu kitu bude kalkulovat 14 268 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Panoramatická střecha a zpětná kamera

Další novinkou pro Cayenne je velké panoramatické střešní okno složené ze tří segmentů o celkové ploše 1,4 čtverečních metrů. Jednotlivé části se při otevírání skládají pod sebe, posádka si muže sama zvolit jednu z patnácti poloh. Proti ostrému slunci tu je elektrická roleta. Cena: 3 190 euro.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Zajímavostí je i zpětná výsuvná kamera za 1 612 eur. Širokoúhlý objektiv kamery se vysune při zařazení zpátečky a barevný displej na středové konzole zobrazí řidiči přesný obraz toho, co se děje za jeho autem. Kamera se sama zasune při zařazení prvního rychlostního stupně nebo při překročení hranice 15 km/h.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 63 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků