Porsche Cayenne Turbo: silnější a komfortnější

Německá automobilka Porsche připravila pro své nejprodávanější auto nový kit. U nejsilnějšího Cayenne Turbo se zvedne výkon motoru na 500 koní z předchozích 450, zlepší se brzdový systém a změny se dotknou i podvozku. Upravené Cayenne tak dosáhne maximálky 270 km/h, sprint na 100 km/h zajede za 5,3 s. Maximální točivý moment vzrostl o 80 Nm na rovných 700 Nm. Porsche uvádí, že kombinovaná spotřeba zůstane navzdory silnějšímu motoru stejná, 15,7 litrů na 100 km.

Již zmiňované brzdy povyrostly na přední nápravě o 30 mm na 380 mm a dosahují tloušťky 38 mm, tedy o 4 mm více než u standardního modelu. Zadní kotouče se protáhly o 28 mm na nynějších 358 mm. Byllo také optimalizováno odvětrávání a chlazení brzdových kotoučů. Silnější verze Cayenne Turbo bude na trh uvedena na konci roku, cena bude činit 116 844 eur. Sériové Cayenne Turbo stojí 101 880 eur a Porsche si za dostavbu kitu bude kalkulovat 14 268 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Panoramatická střecha a zpětná kamera

Další novinkou pro Cayenne je velké panoramatické střešní okno složené ze tří segmentů o celkové ploše 1,4 čtverečních metrů. Jednotlivé části se při otevírání skládají pod sebe, posádka si muže sama zvolit jednu z patnácti poloh. Proti ostrému slunci tu je elektrická roleta. Cena: 3 190 euro.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Zajímavostí je i zpětná výsuvná kamera za 1 612 eur. Širokoúhlý objektiv kamery se vysune při zařazení zpátečky a barevný displej na středové konzole zobrazí řidiči přesný obraz toho, co se děje za jeho autem. Kamera se sama zasune při zařazení prvního rychlostního stupně nebo při překročení hranice 15 km/h.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků