Porsche Cayenne Turbo S, nejsilnější SUV v historii

44 komentářů

lolan
6. března • 13:41

Hezčí auto jsem v životě neviděl.Mít na to prachy už ho mam.
I love you Cayenne.

koffr
6. ledna • 22:33

všecky socky taj nadávaj, že to neni auto do terenu a pritom ani nevedi, ze maji pravdu. toto auto si kupuji lide na silnici kvuli bezpecnosti proti osmnactiletym sockam v neudrzovane skodovce ritici se pres plne cary pomalu, lec nebezpecne, za zvuku ducduc rindindinsraček vstric osudu trosky na podpore bavici se na vesnickych diskotekach lepe nez vetsina pracujici lidi

bingo
7. ledna • 11:23

Aha no, tak jestli si myslis, ze je vetsi hrozba srazka se skudkou rizonou debilkem, nez srazka s suv rizenym debilkem, tak ti asi fakt neco nedochazi.

Jinak ne, nezavidim, mit na to prachy, koupim Carreru S

SkylineGT-R
6. ledna • 20:28

Mozno nie je najkrajsie a je povazovane za auto pre snobov, to ale nic nemeni na tom, ze lepsie SUV neexistuje. A vykonu nie je nikdy dost. Z 0 na 100 to su mozno 4 desatiny, ale na 250 to uz budu sekundy. Videl som Cayenne jazdit na okruhu-parada. S ktorym inym SUV sa da driftovat na asfalte??? A aka sranda to potom musi byt na sotoline a polnych cestach, kde asi 911 tazko prejde?

ELVIS
7. ledna • 10:08

lepsie SUV neexistuje? to podla coho hodnotis lepsie a horsie SUV?

SkylineGT-R
8. ledna • 12:01

Tak schvalne, uved priklad co je lepsie SUV. Hodnotim komplexne, vykony, jazdne vlastnosti, kvalitu, interier. Aj ked za tu cenu asi musi byt najlepsie. Spotreba sa myslim neriesi pri takej porizovacej cene. A ze nie je do terenu? To je len otazka odvahy majitela, ja by som  mu dal zabrat aj v terene a ked neobujes 20'' semislicky tak urcite nieco prejde.

bingo
7. ledna • 11:17

Asi podle jizdy na okruhu

puck
7. ledna • 19:28

sports utility vehicle, pre kazdeho moze znamenat nieco ine. pre mna je sport jazda na okruhu. pre niekoho ineho je to jazda v terene.

Rokba
6. ledna • 19:04

Budu v této disukzi asi převálován, ale mě se Cayenne prostě NELÍBÍ. Já v tom vidím VW, nemůžu si pomoct. To Porsche neměl zapotřebí...

Jendolf
6. ledna • 20:02

Cayenne je pro me nejhezci a nejprestiznejsi SUV pod sluncem i pod mesicem... no a co tak je to trosinku toareg... ale sedeli jste v tom a v touaregu?? ja tu cest mel a ze vnitr si to teda nespletete a po nastartovani uz vubec ne... pro me je to model, ktery dostal Porsche u potizi, ktere melo a to je jen dobre, protoze porsche je automobilka, ktera si zaslouzi zit uz jen za CARERRU RS ... a GT je taky moc fajn... a to ze maji v nabidce SUV s ekonomickych duvodu a mimojine je to krasne, luxusni tak to je mi uplne volne.

Jendolf
6. ledna • 20:04

sakra mam tam ale chyb.... nu coz, priste nejdriv cist a pak posilat

brodske
6. ledna • 18:14

ked idem do skoli ..tak vecsinou .. idem okolo Porsche Cayenne (cierny) a kusok ..od neho parkuje... Nissan Murano (taka nejaka oranzova)... tak hadajte ktory sa mi viac paci..

az vystudujem kupim si ... vzducholod :D

puck
6. ledna • 16:18

NENI DO TERENU - nechapem preco sa nad tym rozculujete. kto si kupi toto auto, tak urcite neocakava, ze s nim bude jazdit do trenu. SUV = Sports Utility Vehicle. podla mna to splna velmi dobre a je to sportove auto, s ktorym sa da ist na rodinnu dovolenku. super faro, len skoda ze na to nemam

Fidel
8. ledna • 13:04

No ono to primárně do terénu je. Protože to má stejný podvozek jako Touareg a Q7, umí to v terénu víc než většina z nás snese bez potřísnění prádla. Jen na Cayennu velice pravděpodobně nebudou obuté gumy vhodné do bláta a kamení ale dálniční tretry.

Péťa
6. ledna • 14:30

Sorry, ale za tu cenu mám dva 2006 Jeep Grand Cherokee SRT8, který je na stovce dokonce rychleji;). A ten americký 6.1L zvuk tohle turboporsche těžko napodobí! Navíc ten design...mhhh;)

bingo
7. ledna • 11:30

Na JGCH je zajimavej asi jen ten motor, co jsem se vsude mozne docetl, tak zbytek auta vcetne podvozku na motor tezce ztraci. Tohle Cayenne bude asi podstatne jiny svezeni.

puck
6. ledna • 16:19

tak si ich kup

344244
6. ledna • 13:44

Když už se budu rozhodovat, který SUV - tak tohle určitě ne. Pravda je to krásný, ale je to asi jako, když si oblíknete hadry do přírody od Hugo Bosse a vyrazíte s nima do Krkonoš.
Když už tak jedině seveřana (Volvo XC90, nebo připravovaný Saab 9-7) ... pak dlouho nic a pak Subaru ...
Touaregy, Xxky a jiný snobský autíčka si nechte na popojíždění po shopping centrech ...

bingo
7. ledna • 11:14

Saab 9-7 prece neni severan, to jen GM predesignovali nejaky americky suv (na popojizdeni po shopping centrech).

Sed
6. ledna • 10:54

FUJ !!! Porsche proste  N E N I  auto do terenu !!!  A pak se divi, ze nemuzou prodat supersport Carrera GT..... s takto "nadrbanou" image

Mirko
6. ledna • 10:21

V životě jsem nic krásnějšího a lepšího neviděl - teda na silnici  Toto je jediné pravé porsche, ostatní je fake ...
Ehh, mít tak ty prachy ... chápu lidi, co na to maj a jdou do toho.
Je to lepší než všechny ty úchylný kabriolety, roadstery apod. Všechny ty pseudoautomobilky (Ferrari, Lambo, RR, Bentley, Aston ...) se musejí ještě hodně učit ...
 

Martin Kalenda
6. ledna • 11:04

neni na to mit, vetsina majitelu drazsich aut (nerikam zrovna toto. myslim 7cky, x5,x3,tuaregy. subaru ...) to ma jako sluzebni auto a pak proste berou za staci videlat reba 30.000 mesicne a je to jejich. tak to taky dopada viz inzeraty na prevzeti leasingu takovychto auto. toto je auto pro lidi kteri na nej maji ne pro ty co si ho muzou dovolit protoze az u tohodle budete jednou za sezonu menit zimni gumy (predpokladam ze auto si kupuji lide na pouzivani ne na frajereni) a platit provoz tak pomalu stejne vyjde si vzit nejake vetsi auto (Ecko, 5tku nebo pasata superba s ridicem a jste na tom +- stejne)

D.Adler
6. ledna • 8:31

Při pravidelných cestách po D8 potkávám v tomto autě asi třicetiletou blondýnu, která si občas vozí několik stejně starých kolegyň... Zřejmě manažerky nějaké banky? Ale způsob, jakým s tímto tankem jeho majitelé jezdí jasně ukazuje, že to není auto pro normálního člověka. Je to neskutečně nebezpečné auto. A tím nebezpečnější, čím pitomější je majitel. A mám podezření, že v tomhle mají také navrch .

Dusan
6. ledna • 20:03

Zadna manazerka v bance si nevyvdela ve triceti na Cayenne i kdyby se opupinkovala. Fakt mas o bankovnich platech zkreslene predstavy.

-LK-
6. ledna • 11:07

Jestli je to takhle mladá peroxidka, tak spíš to vidím na matraci nějakýho hokejisty než na úspěšnou manažerku, která se nevypracovala přes postel

koffr
6. ledna • 15:18

tak to by sis asi měl koupit brejle, bo snad manažerka musí bejt hnusná když už je chytrá? dnes se platí za práci, ne za rudou knížku, jojo, závist je sviň

bingo
7. ledna • 11:08

Jezis co tady furt nekomu cpete tu zavist, to tady clovek nemuze mit nazor? Fakt trapaci

Koba
6. ledna • 9:42

suhlasim s tym zaverom... a len dodam, ze to neplati len o tomto aute, ale o vsetkych... buducim vodicom by mali v AS nechat urobit inteligencny test a som si isty ze znacna cast by ani vodicak nedostala...

bob ash
6. ledna • 4:15

... ale pořád je to hnusný jak noc.

tuky
6. ledna • 5:08

ja mam rad noc, ale cayenne sa mi nikdy moc nepacilo

nocni_dric
6. ledna • 1:02

pekne pekne..lec nevim proc je v dnesni dobe modni postavit mastodonta do terenu..a pak z nej delat formuli neak mi smysl toho unika..co takhle udelat lehoucke porshe s 2,5litrem,se stejnymi parametry nebo lepsimi jak tenhle mastodontiki pres enormni narust vykonu motoru se to zrychleni prilis nezlepsuje..5,6 nebo5,2 s na 100 to pozna skutecne jen odbornik.. stema 20" se asi do terenu moc casto nepodiva

puck
6. ledna • 16:13

a preco myslis, ze by to malo byt do terenu ?

bingo
7. ledna • 11:05

A proc si myslis, ze by to melo bejt do mesta

Q
6. ledna • 1:23

To je mastodont do mesta a na silnici, ty auta do terenu nejsou a neverim, ze tam s nima jejich majitele moc jezdi, maximalne tak jeste na lyze. Je to o pocitu, ridit takovy auto ma proste neco do sebe, neco co vam normalni sportak nebo sedan neda :)

Peugeotak
6. ledna • 2:54

Treba bezpecnost. A auta na dalnici uhybaj taky jinak, kdyz za nima jede "stena", clovek nemusi ani blikat  I kdyz za ty prachy bych mozna radsi nabityho Touarega a Imprezku

doubt
6. ledna • 13:24

jo, já uhýbám už jenom proto, že mě tyhle vysoké bestie zezadu oslňují ... loni jsem jel v noci z dovolené, dálnice zúžená do jednoho pruhu a za mnou Cayenne a pražil mi to do zrcátka xenonama, že jsem nic neviděl ... neměl zapnuté dálkové, to jen prostě tyhle kurvy nejsou kompatibilní s normálními auty

jogurt
6. ledna • 14:22

Stejně ta česká závist, to je úžasná věc.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bingo
7. ledna • 11:33

Uz ti ta ceska zavist leze na mozek, muzu si o tom myslet, co chci, a zavidet to nikomu nemusim (za ty prachy suv fakt ne).

doubt
6. ledna • 15:54

ale ale, myslíš, že to je závist? bylo to asi 10 minut a svítilo mi to přesně do bočních zrcátek, fakt hodně nepříjemné po několika hodinách jízdy po tmě - tak se nediv tomu tónu... já nemám co závidět, naopak, když vidím NORMÁLNÍ porsche (třeba posledně červené 996 turbo), tak mi to udělá radost a v duchu tleskám ... a vlastně i závidím

Dusan
6. ledna • 20:01

Vzhledem k tomu, ze se dneska xenony bezne montuji uz i do autobusu nebo nakladaku, ktere maji svetla jeste mnohem vyse nez jakekoliv SUV, tak nejake to Cayenne uz tomu moc uskodit nemuze.

doubt
6. ledna • 21:06

to jo, ale ty se nikdy tak nelepí jako Cayenne

Dusan
6. ledna • 22:26

Kdyz se lepi tak uhnes, ale takovej autobus co za tebou stoji v Praze v zacpe a ma xenony ve vysi pulky zadniho okna je fakt libovka.

Storm
6. ledna • 1:19

NO hehe, ono zrychlit na 100 za 5,6 nebo 5,2 je sakra rozdil, uz to neni takova sranda jeste vylepsit takovy cas. Ale souhlasim ze nechapu vyznam cele kategorie SUV. Je to totalni kravina. A taky bych si dal lehoucke porsche, 2 - 2,5 litr, a za cenu Octavie :))))) Hm tak nic jdu snit dal

Martin Kalenda
6. ledna • 11:00

az budete mit doma tehuli treba budete mluvit jinak. nerikam ze zrovna toto superdrahe ale tuareg, rav4, pathfinder ...na lidi jezdi tolik magoru ze koupit prituli treba matize muze jen opravdu statsne bezstarostnej clovek.

Doporučujeme

Články odjinud