Porsche Cayenne Turbo S: + 5 km/h, - 0,2 s

Automobilka Porsche představuje vrchol řady Cayenne. Podobně, jako tomu je u Panamery, také v tomto případě přichází Turbo S osazené dvakrát přeplňovaným benzinovým osmiválcem o výkonu 550 koní s vrcholem točivého momentu 750 Nm. Oproti verzi Turbo to znamená nárůst o 50 koní a 50 Nm. Vyšší výkon i točivý moment jsou důsledkem upravených turbodmychadel a přeprogramované řídicí jednotky.

Porsche Panamera Turbo S: nový král má 550 koní

Porsche Panamera Turbo S: nový král má 550 koní

Porsche Cayenne Turbo S zvládne zrychlení z nuly na stovku za 4,5 s a maximálně se rozjede na 283 km/h. V porovnání s běžným Turbem budete rychlejší o 0,2 s a dostanete maximálku vyšší o 5 km/h. Porsche slibuje kombinovanou spotřebu (samozřejmě tabulkovou) 11,5 l/100 km. Turbo S stojí na 21“ kolech, má černě lakovanou spodní část zrcátek a nárazníků a v interiéru mimo jiné dvoubarevné kožené čalounění. Na německém trhu se za Turbo S připlácí 30 000 euro.

Aby si na své přišli také stávající majitelé Porsche Cayenne Turbo, připravila automobilka Porsche power kit. Díky němu je možné navýšit původní výkon o čtyřicet koní a točivý moment o 50 Nm.  

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

včera | Jan Mička | 9 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků