Porsche Cayenne Turbo S: + 5 km/h, - 0,2 s

Automobilka Porsche představuje vrchol řady Cayenne. Podobně, jako tomu je u Panamery, také v tomto případě přichází Turbo S osazené dvakrát přeplňovaným benzinovým osmiválcem o výkonu 550 koní s vrcholem točivého momentu 750 Nm. Oproti verzi Turbo to znamená nárůst o 50 koní a 50 Nm. Vyšší výkon i točivý moment jsou důsledkem upravených turbodmychadel a přeprogramované řídicí jednotky.

Porsche Panamera Turbo S: nový král má 550 koní

Porsche Panamera Turbo S: nový král má 550 koní

Porsche Cayenne Turbo S zvládne zrychlení z nuly na stovku za 4,5 s a maximálně se rozjede na 283 km/h. V porovnání s běžným Turbem budete rychlejší o 0,2 s a dostanete maximálku vyšší o 5 km/h. Porsche slibuje kombinovanou spotřebu (samozřejmě tabulkovou) 11,5 l/100 km. Turbo S stojí na 21“ kolech, má černě lakovanou spodní část zrcátek a nárazníků a v interiéru mimo jiné dvoubarevné kožené čalounění. Na německém trhu se za Turbo S připlácí 30 000 euro.

Aby si na své přišli také stávající majitelé Porsche Cayenne Turbo, připravila automobilka Porsche power kit. Díky němu je možné navýšit původní výkon o čtyřicet koní a točivý moment o 50 Nm.  

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 2 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky