Porsche Cayenne Turbo S: + 5 km/h, - 0,2 s

Automobilka Porsche představuje vrchol řady Cayenne. Podobně, jako tomu je u Panamery, také v tomto případě přichází Turbo S osazené dvakrát přeplňovaným benzinovým osmiválcem o výkonu 550 koní s vrcholem točivého momentu 750 Nm. Oproti verzi Turbo to znamená nárůst o 50 koní a 50 Nm. Vyšší výkon i točivý moment jsou důsledkem upravených turbodmychadel a přeprogramované řídicí jednotky.

Porsche

Porsche Panamera Turbo S: nový král má 550 koní

Porsche Cayenne Turbo S zvládne zrychlení z nuly na stovku za 4,5 s a maximálně se rozjede na 283 km/h. V porovnání s běžným Turbem budete rychlejší o 0,2 s a dostanete maximálku vyšší o 5 km/h. Porsche slibuje kombinovanou spotřebu (samozřejmě tabulkovou) 11,5 l/100 km. Turbo S stojí na 21“ kolech, má černě lakovanou spodní část zrcátek a nárazníků a v interiéru mimo jiné dvoubarevné kožené čalounění. Na německém trhu se za Turbo S připlácí 30 000 euro.

Aby si na své přišli také stávající majitelé Porsche Cayenne Turbo, připravila automobilka Porsche power kit. Díky němu je možné navýšit původní výkon o čtyřicet koní a točivý moment o 50 Nm.  

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Fabia 1.598
Rok výroby: 2010
Stav: 160 301 km
Cena: 113 000 Kč
Ford Focus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 183 807 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2010
Stav: 116 770 km
Cena: 195 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků