Porsche Cayenne, super SUV s očekávaným faceliftem

Německá automobilka Porsche připravila pro příští rok facelift svého nejméně sportovního modelu Cayenne.

Jak bude Porsche po faceliftu vypadat měla napovědět první oficiální fotografie, ovšem pár světlých fleků na černém pozadí moc neprozradilo. Ani oficiální informace nepřináší nic zásadního, takže musí postačit fakt, že Cayenne dostane přepracovanou příď vozu.

To se uskuteční díky novému nárazníku a nově tvarovaným světlometům. Prahové nástavce a zadní nárazník se spoilerem a nově LED světlomety se postarají prozněnu o proměnu zadní části vozu.

Porsche tradičně upravuje u faceliftu i výkon motorů a to samé se očekává i u Cayenne. Bližší specifikace nejsou známy, ovšem vrcholná verze Turbo S by měla dosahovat výkonu až 550 koní (nyní „jen” 520 k).

Žádné zásadní změny se ovšem očekávat nedají a tak se dá jen doufat, že prodeje, které v poslední době výrazně klesají, naberou opačný trend.

Jakým směrem by se mohl facelift Cayenne ubírat napoví možná starší špionážní fotografie. Faceliftovaný vůz přistihli fotografové již několikrát před poměrně dlouhou dobou. Je proto s podvem, že Porsche jej stále oficiálně nepředstavilo a s jeho odhalením stále děla drahoty.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Cayenne po faceliftu: libí...?
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků