Porsche Cayenne, super SUV s očekávaným faceliftem

Německá automobilka Porsche připravila pro příští rok facelift svého nejméně sportovního modelu Cayenne.

Jak bude Porsche po faceliftu vypadat měla napovědět první oficiální fotografie, ovšem pár světlých fleků na černém pozadí moc neprozradilo. Ani oficiální informace nepřináší nic zásadního, takže musí postačit fakt, že Cayenne dostane přepracovanou příď vozu.

To se uskuteční díky novému nárazníku a nově tvarovaným světlometům. Prahové nástavce a zadní nárazník se spoilerem a nově LED světlomety se postarají prozněnu o proměnu zadní části vozu.

Porsche tradičně upravuje u faceliftu i výkon motorů a to samé se očekává i u Cayenne. Bližší specifikace nejsou známy, ovšem vrcholná verze Turbo S by měla dosahovat výkonu až 550 koní (nyní „jen” 520 k).

Žádné zásadní změny se ovšem očekávat nedají a tak se dá jen doufat, že prodeje, které v poslední době výrazně klesají, naberou opačný trend.

Jakým směrem by se mohl facelift Cayenne ubírat napoví možná starší špionážní fotografie. Faceliftovaný vůz přistihli fotografové již několikrát před poměrně dlouhou dobou. Je proto s podvem, že Porsche jej stále oficiálně nepředstavilo a s jeho odhalením stále děla drahoty.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Cayenne po faceliftu: libí...?
Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků