Porsche Cayenne S Transsyberia: luxus se chystá na Sibiř

Porsche Cayenne je vším, jenom ne autem do terénu. Přes větší světlou výšku, náhon na všechna kola a mnoho systémů, které mu v terénu mají pomoci, by v náročných terénních podmínkách brzy skončilo, a to hlavně díky své malé mechanické odolnosti.

Porsche si ovšem z těchto zažitých tvrzení mnoho nedělá a vůz pošle jen s velmi decentními úpravami na 6 200 km dlouhou rallye z Moskvy do hlavního města Mongolska, Ulánbátaru.

Cayenne S Transsyberia s osmiválcem o objemu 4,8 litru a výkonem 385 koní je v podstatě v sériovém provedení. Nová jsou pouze kola a speciální obutí a také interiér doznal několika změn, které budou třeba při rallye.

Tip: Oficiální stránky Cayenne S Transsyberia naleznete zde.

Nové je také barevné provedení vozu a podvozek dostal nové ochrany před úrazem vyčnívajícími kameny a kořeny.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Cayenne S Transsyberia
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků