Porsche Cayenne S E-Hybrid je další ekologické SUV

Porsche rozšiřuje nabídku o další verzi modelu Cayenne v rámci jeho velkého letního faceliftu. Novinka se jmenuje Cayenne S E-Hybrid a jak název napovídá, je to plug-in hybrid, který umí jezdit jen na elektřinu. O maximální ujeté vzdálenosti na elektrickou energii ale Porsche ještě nemluví.

Facelift Porsche Cayenne: V6 místo V8, spotřeba 3,4 l tech. data, galerie

Facelift Porsche Cayenne: V6 místo V8, spotřeba 3,4 l tech. data, galerie

K pohonu slouží kompresorem přeplňovaný třílitrový vidlicový šestiválec a sdružený výkon hybridní soustavy je až 309 kW, tedy 416 koní v 5500 ot./min. To stačí tomuto SUV ke zrychlení na stovku za 5,9 sekundy a k maximální rychlosti 243 km/h. Akcelerace z 80 na 120 km/h se odehraje za 3,9 sekundy.

Autosalon Paříž 2014: Den první + velká fotogalerie

Autosalon Paříž 2014: Den první + velká fotogalerie

Spalovací motor dodává nejvyšší točivý moment 440 Nm v rozmezí 3300 až 5250 ot./min., elektromotor pak v 1700 ot./min. kroutí silou 310 Nm. Celkový točivý moment hybridního pohonu je 590 Nm v 1250 až 4000 ot./min. A teď ještě spotřeba. Tohle obří více SUV o hmotnosti 2425 kg má jezdit za 3,4 litru na 100 km a vypustit jen 79 g/km CO2.

Evropský úředník tak zaplesá blahem, jaké krásné regulace to nastavil, Porsche si udělá další čárku do kolonky superekologický hybrid, zákazník bude tankovat každých 100 km deset litrů a všichni budou spokojení.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 6 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků