Porsche Cayenne s dieselovým agregátem definitivně bude

Výkonný ředitel Stuttgartské automobilky Porsche Wendelin Wiedeking před pár dny potvrdil to, co nechtělo připustit mnoho věrných fanoušků této značky. Porsche nakonec bude nabízet model Cayenne poháněný třílitrovým šestiválcem s výkonem 240 koní, který si lze objednat i k příbuzným modelům VW Touareg a Audi Q7. Dieselový Cayenne se do prodejů dostane v průběhu příštího roku a o rok poté se zřejmě dočkáme i hybridní verze.

Automobilka se použití vznětového agregátu docela dlouho vyhýbala a absenci „dieselů“ odůvodňovala především tím, že by to nebylo v souladu s jejím dlouho budovaným charakterem a dobrým jménem. Jak je však vidno, automobilka předci jen ustoupila a vydala se vstříc zvyšování zisku, a to i na úkor svého charakteru, který podle mnoha fanoušků utržil ránu už při samotném uvedení modelu Cayenne.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 4 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky