Porsche Cayenne s dieselovým agregátem definitivně bude

Výkonný ředitel Stuttgartské automobilky Porsche Wendelin Wiedeking před pár dny potvrdil to, co nechtělo připustit mnoho věrných fanoušků této značky. Porsche nakonec bude nabízet model Cayenne poháněný třílitrovým šestiválcem s výkonem 240 koní, který si lze objednat i k příbuzným modelům VW Touareg a Audi Q7. Dieselový Cayenne se do prodejů dostane v průběhu příštího roku a o rok poté se zřejmě dočkáme i hybridní verze.

Automobilka se použití vznětového agregátu docela dlouho vyhýbala a absenci „dieselů“ odůvodňovala především tím, že by to nebylo v souladu s jejím dlouho budovaným charakterem a dobrým jménem. Jak je však vidno, automobilka předci jen ustoupila a vydala se vstříc zvyšování zisku, a to i na úkor svého charakteru, který podle mnoha fanoušků utržil ránu už při samotném uvedení modelu Cayenne.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

dnes | Radek Pecák
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků