Porsche Cayenne s dieselovým agregátem definitivně bude

Výkonný ředitel Stuttgartské automobilky Porsche Wendelin Wiedeking před pár dny potvrdil to, co nechtělo připustit mnoho věrných fanoušků této značky. Porsche nakonec bude nabízet model Cayenne poháněný třílitrovým šestiválcem s výkonem 240 koní, který si lze objednat i k příbuzným modelům VW Touareg a Audi Q7. Dieselový Cayenne se do prodejů dostane v průběhu příštího roku a o rok poté se zřejmě dočkáme i hybridní verze.

Automobilka se použití vznětového agregátu docela dlouho vyhýbala a absenci „dieselů“ odůvodňovala především tím, že by to nebylo v souladu s jejím dlouho budovaným charakterem a dobrým jménem. Jak je však vidno, automobilka předci jen ustoupila a vydala se vstříc zvyšování zisku, a to i na úkor svého charakteru, který podle mnoha fanoušků utržil ránu už při samotném uvedení modelu Cayenne.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků